Verseny különlegességek6 termék

Legkeresettebb termékek
Kiszűrve 6 termék

Arrma Limitless 1:7 4WD sebességű gépi görgő

Jellemzők: Az egyedülálló Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller a 8S LiPol teljesítményére van optimalizálva. Most olyan RC szuperautót tudhat magáénak, amely 8,6 másodperc alatt veri le az F1-es negyed mérföldet! Válassza ki saját meghajtóegységét elektronikával és akkumulátorral, és lépje túl a sebességkorlátozást. A Speed Bashers új királya! Az eredeti LIMITLESS™ 1:7 All-Road Speed Bash Rollerből származó LIMITLESS Speed Machine Roller RC autó új fejlesztése "még GYORSABBRA lett tervezve", így minden eddiginél nagyobb sebességet érhet el! Az ARRMA® mérnökei továbbfejlesztették a már bevált LIMITLESS platformot, hogy nagyobb motort és nagyobb vezérlőt helyezzen el – ezután telepítheti a választott elektronikát, hogy létrehozza RC szuperautóját. A LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller az ARRMA Speed Bash RC autófejlesztési vonalának legtetején található. Ő a Speed Bashers új királya! Egy negyed mérföldes pályán vívott igazi fejpárbajban az igazi bajnoki győztes Red Bull Racing RB7-tel a LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller RC modellautó győzött, akár 240 km/órás sebességgel. és 400 m megtétele mindössze 6 másodperc alatt. ! A LIMITLESS platform újdonságai közé tartozik a 3 mm-es eloxált alumínium házlemez, amely lehetővé teszi a motortartó elhelyezését a hosszabb motorok számára. A nagyobb átmérőjű motorokhoz, opcionális motorrögzítő lappal egy könnyen hozzáférhető csúszó motortartó használható, míg az elektronikai modul nagyobb szabályozót fogad be, és egy vízálló vevődobozt is tartalmaz. Fontos fejlesztés történt a stabilitás és a precíz kezelhetőség növelése érdekében nagy sebességnél. Célja a hajtáslánc vibrációjának csökkentése, rövidebb hátsó középső hajtótengelyek és ugyanolyan hosszú középső hajtótengelyek. Az alacsonyabb áttételű GP5-ös fokozatok csökkentik a hajtáslánc középső részének vibrációját. A merevebb első rugók és a lengőkar javítja a kezelhetőséget nagy sebességnél, a szélesebb hátsó nyomtáv pedig növeli a stabilitást. Az olajjal töltött, feketére eloxált, nagy átmérőjű lengéscsillapítók átkerültek az eredeti LIMITLESS-ből, így a dBoots® Hoons™ allroad abroncsok szilárdan rögzítve vannak a maximális tapadás érdekében az úton és oválisan. Az alacsony ellenállású test festetlen, készen áll arra, hogy személyre szabhassa saját egyedi színével. Az ablakmaszkot és a matricákat tartalmazza. Az első és a hátsó sárvédőkön található vágási vonalak megkönnyítik a leszorítóerő és a vontatás beállítását. Ön is élvezheti a nagy sebességű RC autómodellek vezetésének maximális élményét. Szerelje be az Ön által választott elektronikát, fesse le a karosszériát az Ön jellegzetes színeire, és készítse el saját ARRMA LIMITLESS 1:7 Speed Machine Roller szupersebességű RC autóját! Jellemzők Összeszerelt alváz kerekekkel és átlátszó karosszériával Olyan sebességre szerelje fel a tápegységet, amelyhez tapasztalata elegendő 4X4-es meghajtással normál útfelületen, parkolókban vagy speciális pályákon közlekedhet Az állítható hátsó és első szárnyak lehetővé teszik az aerodinamikai leszorítóerő finomhangolását Az első lökhárító és a karosszéria alakja segít a leszorítóerő megteremtésében Könnyen hozzáférhető ágy a motor gyors eltávolításához Teljesen fém differenciálművek és sebességváltó kerekek dBoots® Hoons™ All-Road abroncsokkal rendelkezik Speed Dish felniken A dBoots® Hoons gyártó gumiabroncsait 240 km/h-ig tervezték! Két nagy elemtartó rekesz két függőleges tépőzáras elemszíjjal Az alváz megerősítése növeli az alváz hosszirányú merevségét Nagy teljesítményű szervover Tartós acél hajtótengelyek Nagy átmérőjű alumínium lengéscsillapítók Fekete eloxált első és hátsó lengéscsillapító tornyok Független dupla trapéz felfüggesztés az első és a hátsó tengelyen Új fejlesztések A könnyen hozzáférhető csúszó motortartó nagyobb átmérőjű motorokat is fogad 3 mm-es alumínium alvázlemez ággyal hosszabb motorokhoz A hajtótengelyek módosítása a hajtáslánc rezgésének csökkentése érdekében Könnyen hozzáférhető elektronikai modul nagyobb vezérlőhöz, vízálló vevődobozhoz A Safe-D szívóteknő az első és a hátsó sebességváltó részét képezi A GP5 fokozatok alacsonyabb áttételi arányúak a vibráció csökkentése érdekében A szélesebb hátsó nyomtáv növeli a vezetési stabilitást A merevebb első rugók és a lengőkar javítja a nagy sebességű kezelhetőséget Az első ARRMA "Rattle Can Roller" átlátszó test, ablakmaszk és matricák ARRMA® "Rattle Can Roller" test Az alacsony légellenállású testet átlátszóként szállítjuk, így tetszés szerint festheti. Az ablakmaszkot és a matricákat tartalmazza. Az első és a hátsó légterelőn található rögzítések megkönnyítik a leszorítóerő és a légellenállás beállítását. Alváz nagyobb motorokhoz és vezérlőkhöz Az alumínium váz elrendezésének változékonysága lehetővé teszi hosszabb motor és nagyobb szabályozó használatát. A sebességváltó alkatrészeit nagy sebességre optimalizálták, ha 8S LiPol akkumulátorral működnek. Stabilitás nagy sebességnél A stabilitás és a precíz irányíthatóság növelése érdekében nagy sebességnél a hajtáslánc rezgésének csökkentése érdekében változtatásokat hajtottak végre, rövidebb hátsó középső hajtótengelyeket és ugyanolyan hosszú középső hajtótengelyeket választottak. Az alacsonyabb áttételi arányú GP5 sebességváltók szintén csökkentik a központi hajtáslánc vibrációját. dBoots® Hoons™ sebességtárcsák és gumiabroncsok A dBoots Hoons abroncsok szilárdan a Speed tárcsákon helyezkednek el, extra tartós agyakkal a maximális teljesítmény, stabilitás és tapadás érdekében. A fekete eloxált első és hátsó lengéscsillapítók nagy átmérőjű, olajjal töltött lengéscsillapítói a dBoots® Hoons™ all-road gumiabroncsokat szilárdan a nyomvonalon tartják a maximális tapadás érdekében. Egyszerű motor összeszerelés Az autó vezetéséhez motort kell beszerelni. A motorágy könnyen hozzáférhető, így gyorsan befejezheti a szerelést, a fogak közötti hézag beállításához csak lazítsa meg a csavarokat, és mozgassa a motort az alumíniumsínben. Mit szólnál egy differenciálműhöz? Nem kell fáradságosan és hosszan szétszednie a differenciálműveket, csak lazítson meg néhány csavart, és a differenciálmű már az Ön rendelkezésére áll. Könnyű hozzáférés, egyszerű karbantartás Csak 5 csavart távolít el, és a differenciálmű készen áll az asztalra. Hátsó légterelő Az állítható aerodinamikai nyomású hátsó szárny és a diffúzor mellett az extra nagy légterelő maximális stabilitást biztosít minden sebességnél. Csomag tartalma: A csomag tartalmaz egy összeszerelt Arrma Limitless 1:7 4WD Speed Machine Roller modellautót elektronika és hajtás nélkül, átlátszó karosszériával és dBoots® Hoons™ All-Road abroncsokkal Speed dish kerekeken, 2x keresztkerékkulcsot, egy készletet imbuszkulcsok, differenciáltávtartók, alvázalkatrészek és karosszériarögzítés, SK kézi és többnyelvű EN, DE, FR kézikönyv. A következők megvásárlását javasoljuk: A modell működtetéséhez szükséges a motor, a vezérlő, a szervokormány, az RC készlet, a meghajtó akkumulátor, a megfelelő töltő és a távadóhoz 4x AA elem. Ajánlott elektronika, meghajtó és akkumulátor 4S meghajtó Spektrum AC motor Firma 4074 2050rpm + Spektrum AC szabályozó Smart Firma 150A 3-6S 2x Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum vevő SR6200A DSMR 6CH AVC telemetriával Spektrum szervo S652 18kg MG 6S meghajtó Spektrum AC motor Firma 4985 1250 rpm + Spektrum AC szabályzó Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 11.1V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum vevő SR6200A DSMR 6CH AVC telemetriával Spektrum szervo S652 18kg MG 8S meghajtó Spektrum AC motor Firma 4985 1250 rpm + Spektrum AC szabályzó Smart Firma 160A 3-8S CP 2x Spektrum Smart G2 LiPo 14.8V 5000mAh 100C HC IC5 Spektrum vevő SR6200A DSMR 6CH AVC telemetriával Spektrum szervo S6290 autó alacsony profilú HV Race Ajánlott töltők: Intelligens hálózati töltő Spektrum S1100 G2 egy kimenettel 1x 100W Intelligens hálózati töltő Spektrum S1200 G2 egy kimenettel 1x 200W Intelligens hálózati töltő Spektrum S2100 G2 két kimenettel 2x 100W Intelligens hálózati töltő Spektrum S2200 G2 két kimenettel 2x 200W RC adók: Spektrum DX3 DSMR RC készlet, SR315 Spektrum Smart RC készlet telemetriai támogatással - Spektrum DX5C DSMR adó + SR6110AT vevő Spektrum Smart technológia A Spektrum Smart technológia jelenleg a legfejlettebb és legegyszerűbb rendszert képviseli a modellek üzemeltetéséhez és az akkumulátorok töltéséhez/gondozásához. Az összes előny és funkció használatához szükség van minden alkatrészre (szabályozó, akkumulátor, RC készlet) Smart . A Spektrum Smart technológiáról itt talál további információkat. Tartozékok a normál működéshez Az RC modellek normál működéséhez gumiabroncs ragasztóra, csavaros ragasztóra, szerszámkészletre és szilikonolajra van szükség a lengéscsillapítókhoz. Kínálatunkból egy kedvező árú szerszámkészletet ajánlunk RC autókhoz. A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok lemezfelnihez való ragasztására használják. Mindig szükséges, hogy a gumiabroncs végig szilárdan a felnihez tapadjon! Ha a gumiabroncs nincs teljesen ragasztva, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat ragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a keményedés után a ragasztó rugalmas. Kínálatunkból a Robitronic Tire Glue-t ajánljuk – lásd az ajánlott tartozékokat. Néha szilikonolajat kell hozzáadni a modell lengéscsillapítóihoz, és ki kell cserélni az olajat a differenciálművekben. Normál működés közben a lengéscsillapító dugattyúrudain csak kisebb szilikonolaj szivárog. Ha a lengéscsillapító dugattyúk felülete vagy a tömítés állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekhez az esetekhez javítókészleteket vagy egyedi alkatrészeket szállítunk. Szilikonolaj kínálatunkból a TLR (Team Losi Racing) szilikonolajokat ajánljuk, lásd az ajánlott tartozékokat. A rutin karbantartáshoz csavaros ragasztó szükséges. A fémanyagba csavart csavarokat (pl. csavarok a motorban, állítócsavar a fogaskerékben) ezzel a ragasztóval kell biztosítani a kilazulás ellen. Védőcsomagolás az akkumulátorokhoz A védőcsomagolást úgy tervezték, hogy korlátozza az akkumulátorok szállításával és töltésével kapcsolatos kockázatokat. A LiPo akkumulátorok kis méretek és kis tömeg megőrzése mellett nagy kisülési áramot biztosítanak, és nagy kapacitással rendelkeznek, hosszú vezetési időre. Éppen ellenkezőleg, a LiPo akkumulátor különösen érzékeny a mechanikai sérülésekre.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND modrá

Jellemzők: Gyors, nagy, erőteljes és szórakoztató a benzines Short Course Losi 5ive-T 2.0 autó az Off Road versenyekhez 1:5 vagy a szabadidős vezetéshez kültéri pályákon. Élvezze a Zenoah G320 32cc benzines motor magas teljesítményét, az autó új, továbbfejlesztett generációjával és a Spektrum vevővel, amely elektronikus AVC stabilizálással rendelkezik. Az eredeti RC modell Losi 5IVE-T megváltoztatta a 1:5 méretarányú terepversenyek világát, és ez az ikonikus platform az egyik legsikeresebb lett. Most készüljön fel a V2 verzióra - Losi 5IVE-T 2.0 BND, amely megőrzi elődje páratlan előnyeit, és tartalmazza a Bind-N-Drive technológiát (adó nélkül a csomagban), amely lehetővé teszi, hogy saját Spektrum univerzális adóját válassza az igényei szerint. A Zenoah G320 32 ccm motor kifejezetten a 5IVE-T 2.0-hoz készült. Az új alvázelrendezés csökkenti az első hajtótengely szögét, ami növeli a tartósságot és a négykerék-meghajtás egyensúlyát. Az Ackerman kormányzási rendszer megkönnyíti a beállítások módosítását, és összességében javítja a kormányzás geometriáját. További innovatív elemek közé tartozik a továbbfejlesztett első motorháztető, erős fékek és az alumínium lengéscsillapítók légtelenítő sapkái a páratlan ütéselnyelés érdekében. A 5ive-T 2.0 V2 autó jellemzői BND verzió vevővel 4WD összkerékhajtás 32 ccm benzines motor húzóindítóval Extra nagy 800cc üzemanyagtartály hosszú vezetéshez Integrált állítható szervóvédő CNC alumínium 5 mm alváz maximális merevségért és kisebb súlyért Erős tárcsafékek Három állítható zárt viszkózus differenciálmű CVD tengelyek a hajtáshoz Nagy alumínium lengéscsillapítók 7 mm dugattyúval Innovatív zárt kuplung hűtőnyílásokkal Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Középső hajtótengelyek kisebb elfordulási szöggel Zenoah G320 32cc benzines motor A bevált és megbízható Zenoah G320 32cc motor kifejezetten a 5IVE-T 2.0-hoz készült. A csúcsminőségű tervezésnek köszönhetően a levegőhűtéses motor magas teljesítménnyel és nagy nyomatékkal rendelkezik, ami elengedhetetlen egy 1:5 méretarányú autóhoz, mint a 5IVE-T 2.0. Könnyű indítással rendelkezik a húzóindítónak köszönhetően, és egyszerű beállítást kínál. Ennek köszönhetően egy adrenalinnal teli és élményekkel teli vezetést tapasztalhat. Bind-N-Drive verzió A Bind-N-Drive (BND) verzió jó választás mindazok számára, akik rendelkeznek Spektrum 2,4 GHz DSMR technológiájú kormányzós adóval. Ennek köszönhetően kedvezőbb feltételekkel szerezheti be az autót, mivel csak párosítania kell az adóját a vevővel. Új Rack és Bell Cranks kormányzás Az új Rack és Bell Cranks kormányzási típusnak köszönhetően a legjobb vezetési élményt élvezheti. Az Ackermann kormányzási geometria rendszere lehetővé teszi a sima kanyarodást és a precíz vezetést. Az új szervóvédő úgy lett tervezve, hogy kevésbé legyen terhelt, és sokkal simábban reagáljon, biztosítva ezzel a következetesebb kormányzást. Új középső differenciálmű A Losi mérnökei fáradhatatlanul dolgoztak a 5IVE-T 2.0 erőátvitelének tökéletes egyensúlyának elérésén, hogy a legjobb vezetési élményt biztosítsák. A 2.0 verzió ideális súlyeloszlással rendelkezik a középső differenciálmű elmozdításának köszönhetően. Ez csökkenti a hajtótengely szögét is, így sokkal kevésbé terhelődik. Új kerekek és gumik A 5IVE-T 2.0 autó kerekei úgy lettek fejlesztve, hogy növeljék a szilárdságot és a merevséget. A kerekek nagyobb szilárdsággal és merevséggel rendelkeznek, ami fontos a terepen való vezetés során, a gumik új összetételűek és mintázatúak a jobb tapadás és a jobb teljesítmény érdekében. Elülső csúszólemez, lökhárító Nem kell aggódnia, hogy terepen elakad a sárvédőkben vagy a lökhárítóban. Az elülső csúszólemez optimális dőlésszöggel rendelkezik, hogy a jármű első része érintkezésbe kerüljön a tereppel, és az autó akadálytalanul folytathassa a vezetést. A hátsó kerekek sárvédői is módosított formával rendelkeznek, hogy elkerüljék a sérüléseket. Hatékonyabb fékek A 5IVE-T 2.0 autó minőségi és hatékony tárcsafékekkel van felszerelve, amelyeket eredetileg a Team Losi Racing 5IVE-B számára fejlesztettek ki. Az erősített acél féktárcsák és a nagy terhelésű fékbetétek kombinációja bizalmat ad, lehetővé téve a versenyzők számára, hogy gyorsabban fékezzenek a kanyarokban és korábban gyorsuljanak. A fékek hatékonysága a pályakörülményekhez igazítható. Gáz- és fékszervókarok A gázszervókaron a karbantartó kar a motor karburátorához csatlakozik, míg a fékszervókarok a fék váltókarjaihoz vezetnek. A fékek hatékonysága állítható, és a jármű vezetési tulajdonságaihoz igazítható. Alumínium állítható lengéscsillapítók Az óriási alumínium lengéscsillapítók nagy 7 mm dugattyúkkal rendelkeznek, amelyek teljes mértékben a 1:5-ös autók terhelésére vannak méretezve. A nagy mennyiségű töltőanyag és a beállítási lehetőségek biztosítják az autó biztonságos vezetését a legdurvább körülmények között is. A 5IVE-T 2.0 alumínium zárakkal van ellátva, amelyek menetesek. A légtelenítő csavarok gyorsabb és egyszerűbb összeszerelést és töltést tesznek lehetővé. Új súrlódó kuplung ház A motor új öntött kuplungburkolattal és kimeneti fogaskerékkel rendelkezik. Ez hajtja meg a fogaskereket, amely rugalmasabban reagál a nyomaték központi differenciálműre történő átvitelére, és jobban ellenáll a nehéz üzemeltetési körülményeknek. * Az vízállósági specifikációkról az útmutatóban talál információt. Tippek és trükkök a nedves környezetben történő üzemeltetéshez a blogban találhatók. A csomag tartalma: Kész, összeszerelt RC autó modell Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND telepített alkatrészekkel: 6 csatornás Spektrum® 6200A vevő, Zenoah™ 32cc motor húzóindítóval, S900S kormányzószervó, S901T gázszervó, kerék kulcs, multifunkciós kulcs, lengéscsillapító szerszám, gyújtógyertya kulcs, párosító csatlakozó, kipufogó tömítés, imbuszkulcsok 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Használati útmutató SK és kézikönyv EN, DE, FR, IT. Ajánlott kiegészítők: A működéshez szükséges kiegészítők: 2S Lipol vevő akkumulátor Smart Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 akkumulátor Töltő Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC töltő Smart Spektrum Smart S1100 G2 1x100W AC töltő DSMR Spektrum adó Költséghatékony Spektrum DX5C DSMR adó Mechanikailag ellenálló Spektrum DX5 Rugged DSMR adó Csúcsminőségű Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR adó Minőségi 2 ütemű olaj Power Model 2T-S olaj benzines motorokhoz 500ml 95 oktános benzin Kiegészítők a normál üzemeltetéshez A RC modellek normál üzemeltetéséhez szüksége van gumiabroncs ragasztóra, csavar ragasztóra, szerszámkészletre és szilikon olajra a lengéscsillapítókhoz. A kínálatunkból ajánljuk a költséghatékony RC autós szerszámkészletet. A gumiabroncs ragasztóval a gumikat a kerékfelnire ragasztják. Mindig szükséges, hogy a gumi az egész kerületen szorosan ragasztva legyen a kerékfelnire! Ha a gumi nem ragasztva van az egész kerületen, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes ragasztani olyan anyagokat, mint a gumi vagy a nylon, és a megszilárdulás után rugalmas marad. A kínálatunkból ajánljuk a Robitronic Tire Glue ragasztót - lásd az ajánlott kiegészítőket. Időnként szükséges a lengéscsillapító modell szilikon olajának kiegészítése és a differenciálmű olajának cseréje. A normál üzemeltetés során csak csekély szilikon olaj szivárog a lengéscsillapítók dugattyúin. Ha a dugattyúk felülete vagy a tömítés állapota rossz, az olaj szivárgás jelentős lehet. Ezekre az esetekre javító készletek vagy egyes alkatrészek állnak rendelkezésre. A kínálatunkból ajánljuk a TLR (Team Losi Racing) szilikon olajokat, lásd az ajánlott kiegészítőket. A normál karbantartáshoz szükséges csavar ragasztó. A fém anyagba (pl. motor csavarok, beállító csavar a fogaskerékben) csavarozott csavarokat ezzel a ragasztóval kell biztosítani a meglazulás ellen. Akkumulátor védőburkolatok A védőburkolatok célja a szállítással és az akkumulátorok töltésével kapcsolatos kockázatok csökkentése. A LiPo akkumulátorok kis méretük és alacsony súlyuk mellett képesek magas kisütési áramokat biztosítani, és nagy kapacitással rendelkeznek a hosszú vezetési idő érdekében. Ezzel szemben a LiPo akkumulátor különösen érzékeny a mechanikai sérülésekre.

Arrma Typhon TLR Tuned 1:8 4WD Roller Buggy růžová/fialová

Jellemzők: Arrma Tuned Typhon TLR távirányítós autómodell 1:8 méretarányban 4x4 hajtással, összeszerelve, elektronika és meghajtás nélkül. TLR-Tuned tuning alumínium alkatrészekkel van felszerelve, és készen áll a tartozékok felszerelésére. Kész karosszéria és dBoots® Exabyte verseny kerekek. A Buggy Roller ARRMA ® TLR ® Tuned TYPHON ™ 4WD Race kiváló hangoló alkatrészekkel van felszerelve a jobb szilárdság, kezelhetőség és hosszú távú tartósság érdekében. Tökéletes platform versenyversenyeken való részvételhez és a futóművel való kísérletezéshez a legjobb teljesítmény elérése érdekében. A nagyszámú TLR® tuning alkatrész és a jellegzetes versenyszínnel rendelkező karosszéria azonnal megkülönbözteti ezt a modellt a TYPHON™ 6S BLX 4WD Speed Buggy RTR-től. A TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller a tökéletes 1:8 méretarányú buggy, amely készen áll a szabályozómotor és a szervovevő felszerelésére. Telepítse a legerősebb 4S vagy 6S hajtásláncát, és a TLR® Tuned TYPHON™ könnyedén megbirkózik bármilyen terepen. A tartós TLR® Tuned alumínium alkatrészek közé tartozik az alvázlemez, a kormányléc, az állítható felső és alsó felfüggesztés, lengéscsillapítók, valamint az első és hátsó tornyok. Mindegyik lézerrel van maratva a TLR® logóval. Az alváz erős kompozit oldalsó sínek, valamint első és hátsó merevítők is vannak. Az állítható olajjal töltött lengéscsillapítók megmunkált kúpos dugattyúkkal és Extreme Bash (EXB) távtartókkal rendelkeznek. Az Arrma Typhon Tuned TLR RC autó nagy teherbírású hajtáslánccal is rendelkezik, amely extrém ütéseknek is ellenáll, teljesen fém differenciálművel és fogaskerekekkel, valamint tartós acél hajtótengelyekkel. Extra erős agyai magasabb szinten támogatják az alacsony profilú kerekeket. Az állítható Race Spec hátsó szárny segít a gumiabroncsok és a buggy talajon tartásában, hozzájárulva a magabiztos és érzékeny kezelhetőséghez nagy sebességnél. A hatékony kialakításnak köszönhetően a karbantartási munka a minimálisra korlátozódik. Például az alumínium csúszó tartó gyors és problémamentes hozzáférést biztosít a motorhoz. Buggy Roller Buggy Roller A TYPHON ™ 4WD Race 1:8 méretarányban egy kivételes ARRMA® termék. A versenyzés iránt érdeklődő középhaladók számára kiváló tartósságot és tuningolási lehetőségeket kínálnak, hogy lendületesen indulhassanak a versenypályán. Az ARRMA® TLR® Tuned TYPHON™ 1:8 Race Buggy 4WD Roller jellemzői Készen áll a meghajtó és az elektronika akkumulátorral történő felszerelésére Masszív alváz felépítés Nagy doboz vízálló* vevőhöz Eloxált alumínium 7075-T6 alváz Az alváz erős oldalsó élei kompozitból Hatékony Race Spec szárny alacsony profillal és erős, magas rögzítésekkel Állítható EXB Extreme Bash alumínium olajjal töltött lengéscsillapítók Megmunkált kúpos dugattyús lengéscsillapítók Eloxált TLR® Tuned 7075-T6 alumínium lengéscsillapító tornyok elöl és hátul Tartós acél hajtótengelyek Nagy teherbírású hajtáslánc Teljesen fém differenciálművek és sebességváltók Hatékony szervókímélő fekete eloxált alumíniumból X-Hard szervomotor rugó Fekete alumínium szervo tartó A középső differenciálmű eltávolítása mindössze 4 csavar eltávolítása után Könnyen hozzáférhető motortartó a motor gyors eltávolításához Tartós 17 mm-es alumínium kerékagyak a nagyobb szilárdság érdekében A TLR® hangolt alkatrészeket tartalmazza: TLR® Tuned 7075-T6 lézerrel maratott alumínium vázlemez TLR® Tuned 7075-T6 lézerrel maratott alumínium első és hátsó lengéscsillapító tornyok TLR® Tuned 7075-T6 lézerrel maratott alumínium kormányoszlop TLR® Tuned lézerrel maratott alsó állítható zsanérok TLR® Tuned lézerrel maratott felső állítható zsanérok TLR® Tuned lézerrel maratott alumínium lengéscsillapítótestek TLR® TUNED alkatrészek A TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller csúcsminőségű alumínium alkatrészekkel bővült, amelyek növelik a tartósságot és javítják a kezelhetőséget. Középhaladó játékosok számára ez az ideális platform a versenyzéshez és a tuning tapasztalatok megszerzéséhez - Gyorsan és keményen tervezve! Olaj lengéscsillapítók A lengéscsillapítók TLR® Tuned 7075-T6 alumínium lengéscsillapító tornyokra vannak felszerelve, és TLR® Tuned Aluminium Shock testekkel, gépi kúpos lengéscsillapító dugattyúkkal és EXB Extreme Bash lengéscsillapítókkal rendelkeznek. Könnyen felszívják az olyan gyakori terepet, mint a szennyeződés, az aszfalt és a fű, és rendkívül sima párnázást biztosítanak. Nagy tapadás a dBoots® EXABYTE abroncsokkal A dBoots® Exabyte abroncsok kiváló minőségű versenygumiból készülnek a hosszú élettartam érdekében, és többrétegű mintázattal rendelkeznek a kiváló tapadás érdekében minden körülmények között. Habbetéteket tartalmaznak, és 1:8-as buggy nylon kerekekre vannak ragasztva. A 17 mm-es hatszögletű hordozók szilárdságot biztosítanak az extrém igénybevételek során, és lehetővé teszik az egyszerű karbantartást. Versenykész karosszéria A TLR® Tuned TYPHON™ 4WD Race Buggy Roller RC modellautó kiválóan illeszkedő kabáttal rendelkezik, színes karosszéria formájában, exkluzív Race Spec színekkel és matricákkal. A jellegzetes színek nagyon jó láthatóságot tesznek lehetővé a versenypályán. TLR® Tuned 7075-T6 alváz A nagy szilárdságú 7075-T6 alumíniumból készült alumínium alváz nagy tartósságot biztosít a versenypálya könyörtelen környezetében. Az eloxáló felületkezelés biztosítja az időjárással és a sérülésekkel szembeni ellenállást. TLR® Tuned 7075-T6 lengéscsillapító tornyok A lengéscsillapító tornyok nagy szilárdságú 7075-T6 alumíniumból készülnek, amely ellenáll a nagy vezetési igénybevételnek. Az eloxált felületkezelés biztosítja az időjárás viszontagságaival szembeni ellenállást. TLR® Tuned motorágy A fekete eloxált alumínium motortartó a precíz gyártásnak köszönhetően könnyen állítható és szilárdan rögzíthető. A csúszó tartó így lehetővé teszi a pozíció és a motor beállítását két felülről könnyen hozzáférhető csavar meglazításával. Ez a megoldás nagyban leegyszerűsíti a foghézag és a fogaskerékcsere közötti beállítást. TLR® hangolt fém tengelyelemek A versenygépnek a kulcsfontosságú alkatrészek maximális szilárdságúnak kell lennie, beleértve a tengelykarok köszörült acél forgócsapjait. TLR® Hangolt horganyzott acél alkatrészek A feszítők és a keréktengelyek horganyzottak és magas korrózióállósággal rendelkeznek. TLR® hangolt lengéscsillapító alkatrészek Az állítható olajjal töltött lengéscsillapítók TLR® Tuned Aluminium Shock testekkel, megmunkált kúpos dugattyúkkal és Extreme Bash (EXB) távtartókkal rendelkeznek. * A vízállóságra vonatkozó információkért lásd a használati útmutatót. Tippek és trükkök a nedves környezetben való működéshez a blogban találhatók. Csomag tartalma: A csomag tartalmazza az Arrma TLR Tuned TYPHON autó összeszerelt RC modelljét (beépített elektronika nélkül), egy további szárny légterelőt, alsó és felső felfüggesztési betéteket, keresztkulcsot, csavarokat az elektronika rögzítéséhez és egy matricalapot. Többnyelvű kézikönyv EN, DE, FR, IT és utasítások szlovák nyelven. A következők megvásárlását javasoljuk: A modell működtetéséhez hozzá kell adni: motor, vezérlő, szervokormány, RC készlet, meghajtó akkumulátor, megfelelő töltő és 4x AA elem az adóhoz. Ajánlott komponensek Motor: Arrma AC motor BLX4074 4P 2050KV Spektrum AC motor Company 4274 1900 rpm Motor fogaskerék: A motort 11-24 fogú, M1 hajtóműmodullal ellátott fogaskerékkel kell felszerelni. A tengely átmérője a motor szerint (5 mm). Robitronic fogaskerék 12T 1M 5mm Robitronic fogaskerék 16T 1M 5mm Robitronic fogaskerék 20T 1M 5mm Szabályozó: A szabályozó ágyán 46 mm vagy 52 mm távolságú rögzítőfuratok vannak. Arrma szabályzó BLX185 BLX4074 6S 150A IC5 Spektrum szabályzó Firma 130A BL 2S-4S IC5 Smart Szervo kormányzás: Szabványos méretű szervó fém fogaskerekekkel és minimum 15 kg.cm nyomatékkal (ideális esetben 20 kg.cm és több a felhasználási módtól függően), 23T szervo ezredrész. Spektrum szervo S652 18kg MG Spectrum szervo S6250 autó, nagy nyomaték 4S LiPo akkumulátorok: Javasoljuk, hogy a modellt egy 4S LiPo akkumulátorral táplálja. 1x 4S LiPo Spektrum Smart LiPo 14.8V 5000mAh 50C HC IC5 Töltő: Spektrum S1100 G2 hálózati töltő egy kimenettel 1x 100W. Spektrum S1200 G2 hálózati töltő egy kimenettel 1x 200W. Spektrum S2100 G2 hálózati töltő két kimenettel 2x 100 W. Spektrum S1400 G2 hálózati töltő egy kimenettel 1x 400 W. RC készlet: Spektrum DX3 DSMR, SR315 Spektrum Smart RC készlet telemetriai támogatással - Spektrum DX5C DSMR adó + SR6110AT vevő Spektrum Smart technológia A Spektrum Smart technológia jelenleg a legfejlettebb és legegyszerűbb rendszert képviseli a modellek üzemeltetéséhez és az akkumulátorok töltéséhez/gondozásához. Az összes előny és funkció használatához szükség van minden alkatrészre (szabályozó, akkumulátor, RC készlet) Smart . A Spektrum Smart technológiáról itt talál további információkat. Tartozékok a normál működéshez Az RC modellek normál működéséhez gumiabroncs ragasztóra, csavaros ragasztóra, szerszámkészletre és szilikonolajra van szükség a lengéscsillapítókhoz. Kínálatunkból egy kedvező árú szerszámkészletet ajánlunk RC autókhoz. A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok lemezfelnihez való ragasztására használják. Mindig szükséges, hogy a gumiabroncs végig szilárdan a felnihez tapadjon! Ha a gumiabroncs nincs teljesen ragasztva, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat ragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a keményedés után a ragasztó rugalmas. Kínálatunkból a Robitronic Tire Glue-t ajánljuk – lásd az ajánlott tartozékokat. Néha szilikonolajat kell hozzáadni a modell lengéscsillapítóihoz, és ki kell cserélni az olajat a differenciálművekben. Normál működés közben csak kisebb szilikonolaj szivárog a lengéscsillapító dugattyúrudain. Ha a lengéscsillapító dugattyúinak felülete vagy a tömítés állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekhez az esetekhez javítókészleteket vagy egyedi alkatrészeket szállítunk. Szilikonolajaink közül a TLR (Team Losi Racing) szilikonolajokat ajánljuk, lásd az ajánlott tartozékokat. A rutin karbantartáshoz csavaros ragasztó szükséges. A fémanyagba csavart csavarokat (pl. csavarok a motorban, állítócsavar a fogaskerékben) ezzel a ragasztóval kell biztosítani a kilazulás ellen. Védőcsomagolás az akkumulátorokhoz A védőcsomagolást úgy tervezték, hogy korlátozza az akkumulátorok szállításával és töltésével kapcsolatos kockázatokat. A LiPo akkumulátorok kis méretek és kis tömeg megőrzése mellett nagy kisülési áramot biztosítanak, és nagy kapacitással rendelkeznek, hosszú vezetési időre. Éppen ellenkezőleg, a LiPo akkumulátor különösen érzékeny a mechanikai sérülésekre.

TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit

Jellemzők: A Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit RC autómodell az előző verzión alapul, amely megnyerte a ROAR Nationals bajnokságot . Az előző verzió kiváló minősége ellenére ez az új Elite modell még jobb és sokkal tartósabb. A több ezer órányi versenyzésnek és edzésnek köszönhetően a tervezők a TLR versenyzőkkel közösen egy még jobb modellt tudtak megtervezni, amely rengeteg új és bevált tuning alkatrészt tartalmaz, amelyek már a készletben megtalálhatók. A 22X-4 Elite készlet csúcskategóriás alkatrészeket tartalmaz, mint például: hangoló középső differenciálmű, szénszálas elektronikai szerelőlemez, karbon szárnybetét, alumínium rögzítőanyák és titán feszítők a 22X-4 könnyítése és általános optimalizálása érdekében a teljesítmény maximalizálása érdekében. A 22X-4 ELITE Race Kit úgy lett kialakítva, hogy a modell képes legyen versenyeket nyerni anélkül, hogy további tuning alkatrészeket kellene beszerelni! Alumínium CNC 2,5 mm-es alváz 7075-T6 A merev alumínium eloxált 2,5 mm-es 7075-T6 alváz célirányosan könnyített, és készen áll az összes autóalkatrész felszerelésére. Központi differenciálmű A 22X-4-es modell egyik legnépszerűbb fejlesztése a középső differenciálmű volt, amely különösen alkalmas a földes pályákra. Ezért az Elite verzióban ez a rész már telepítve van. Professzionális modell Ebben a modellben már benne van minden fontos tuning alkatrész, amit a gyári TLR versenyzők a versenyzés során használtak. Ezek olyan első osztályú anyagokból készült alkatrészek, mint az alumínium, szénszál és titán. Alumínium alkatrészek A modell tartalmazza a motorágyat, a tengelykapcsolókat, a lengéscsillapító fejeket és az anyákat, amelyek alumíniumból készültek, ami tartóssá és nagyon könnyűvé teszi a modellt a tökéletes menettulajdonságok érdekében. Továbbfejlesztett geometria Alapos tesztelés után további lengéscsillapító tárolási lehetőség került a modellbe, javult a belső lehajlás elhelyezése, simább és tartósabb lett az ackerman vezérlőrendszer. Új elemtartó Az ágy oldalain két karbon tartó található a szilárd rögzítés és egyben az akkumulátor egyszerű cseréje érdekében. A tartó standard vagy vékony akkumulátorokhoz állítható. Motor ventilátor tartó A nagyobb motorigényű versenyek további túlsúlya a középső differenciálműből újonnan rögzített ventilátortartó felszereléséhez vezetett. Titán kötőelemek A titán tengelykapcsolók mindig is prémium fejlesztést jelentettek a versenyautók számára, és a 22X-4 ELITE sem nélkülözhetné őket. A szállítás titán csatlakozókat tartalmaz a súlycsökkentés és a nagyobb teljesítmény érdekében. Alumínium hangtompítók G3 V2 A G3 lengéscsillapítókat teljesen módosították és továbbfejlesztették az egyenletes teljesítmény és a változatosabb használat érdekében. A dugattyúk újonnan vannak rögzítve csavarokkal, az új lengéscsillapító test és fej 3 mm-rel növeli a hosszt. Az újratervezett lengéscsillapító csészék biztonságosan tartják a rugókat, és -3, 0 és +4 mm-es eltolást biztosítanak. Differenciálok A hagyományos fogazott differenciálmű tartósabb és könnyebb öntött kompozit fogaskerekekkel és keresztcsapokkal, ideális versenyzésre. Több síkosítót is tart, nagyobb a fogak érintkezési felülete, így néhány menet után érezni fogod a különbséget. Alumínium féltengelyes csaptartók A tengelyek a legnagyobb ütéseket is kibírják, köszönhetően az alumínium CNC megmunkálású, lengéscsillapító gumibetétes féltengelyes forgócsaptartóknak. A merev, erős és egyben könnyű elrendezés biztosítja a tengelyek biztonságos tárolását nehéz versenykörülmények között is. Lebegő szervotartó V2 Annak érdekében, hogy az alváz rugalmasságát ne befolyásolja, a szervót az alváz feletti konzolra szerelték fel. A 2,5 mm-es szénlemez-tartó a ház középvonalához közel csatlakozik az alvázlemezhez. Ez kiküszöböli az alváz elhajlásában előforduló hibákat. A második verzió különböző szervo-eltolásokat tartalmaz. Optimalizált kompozit alkatrészek A 22X-4-es buggy felépítése az autó kulcselemeinek kompozit anyagainak köszönhetően finomhangolású. A készlet tartalmazza azokat az alkatrészeket, amelyeket a TLR preferál, ezek a standard első és hátsó karok, valamint az alváz oldalburkolatok. Állítható motor és akkumulátor A motor felszerelésekor 7 mm-en belül választhatja meg a motor pozícióját az alumínium vázon, az akkumulátor 9 mm-en belül a jobb behozatal érdekében. Könnyű test 22X-4 A 22X-4 elegáns és stílusos karosszériája tökéletesen illeszkedik a vázhoz. Elegánsnak tűnik, ugyanakkor kiváló egyensúlyt és stabilitást biztosít vezetés közben. Szénszálakkal megerősítve A szénszál rendkívül könnyű és nagyon merev, így kiváló szilárdság-tömeg arányt biztosít. A modell sok részéhez optimális, ezért ennek az anyagnak a részei a kulcsfontosságú helyeken találhatók: első/hátsó lengéscsillapító, középső differenciálmű tartó, első/hátsó felfüggesztés, kormányágy és elektronikai ágy. TLR 6,5" nyomószárny A TLR 6,5"-os hátsó nyomószárny ultrastrapabíró, 1,2 mm-es polikarbonátból készült. Ez a szárny nem újdonság a 22X-4-es babakocsiknál, ez egy bevált alkatrész, amit évek gyakorlata igazolt. Gyorsan elérhető differenciálművek A versenyakciók szervizelésekor a hangsúly az alkatrészek verseny közbeni gyors szervizelésén van. A 4 csavar önmagában tartja a differenciálmű felső fedelét, így gyorsan elkészül, és bőven lesz ideje felkészülni. Jellemzők Eloxált CNC megmunkálású 2,5 mm-es 7075-T6 alumínium alváz Professzionális használatra kész Könnyű alumínium alkatrészek Prémium alkatrészeket tartalmaz Továbbfejlesztett geometria Új akkumulátorágy karbon tartókkal Ventilátor tartó Nagy G3 V2 alumínium lengéscsillapítók Titán kötőelemek V2 úszó tartó különféle szervókhoz Állítható belső forgócsapok Minden alkatrész a metrikus rendszerben Kompakt, egy darabból álló extra nyomású lexan szárny 6,5" Könnyű hozzáférés a differenciálművekhez Rögzítőelemek a metrikus rendszerben Új karosszéria kialakítás 22X-4 Csomag tartalma: A csomag tartalmazza a Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy versenyautó készletet. A csomag tartalmazza az összes alváz alkatrészt, festetlen karosszériát. Az elektronikát, a motort és a kerekeket gumikkal nem tartalmazza a csomag. Képes építési utasítások EN, DE, FR, IT. A következők megvásárlását javasoljuk: A modell összeszereléséhez és működtetéséhez meg kell vásárolni: Adó és vevő Kormány szervo 2S LiPo rövid akkumulátor Kompatibilis töltő LiPo akkumulátorhoz Fogaskerék 48P Motor Szabályozó Gumiabroncs ragasztó Gumiabroncsok Kerekek Testfesték Eszközök Ajánlott alkatrészek kínálatunkból: Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR adó, SR2100 vevő Spektrum szervo S6245 autó nagy sebességű nagy nyomaték, 6245 szervo tartóval Akkumulátor Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC Spektrum Smart G2 töltő S1200 1x200W AC TLR fogaskerék 19T 48DP 3,17mm alumínium Pro-Line kerék 2,2", Electron MC 4WD Buggy első gumi, Velocity H12 sárga tárcsa (2) Pro-Line kerék 2,2", hátsó Positron MC Buggy gumi, Velocity H12 sárga tárcsa (2) Testszínek Tartozékok a normál működéshez Az RC modellek normál működéséhez gumiabroncs ragasztóra, csavaros ragasztóra, szerszámkészletre és szilikonolajra van szükség a lengéscsillapítókhoz. Kínálatunkból egy kedvező árú szerszámkészletet ajánlunk RC autókhoz. A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok lemezfelnihez való ragasztására használják. Mindig szükséges, hogy a gumiabroncs végig szilárdan a felnihez tapadjon! Ha a gumiabroncs nincs teljesen ragasztva, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat ragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a keményedés után a ragasztó rugalmas. Kínálatunkból a Robitronic Tire Glue-t ajánljuk – lásd az ajánlott tartozékokat. Néha szilikonolajat kell hozzáadni a modell lengéscsillapítóihoz, és ki kell cserélni az olajat a differenciálművekben. Normál működés közben a lengéscsillapító dugattyúrudain csak kisebb szilikonolaj szivárog. Ha a lengéscsillapító dugattyúk felülete vagy a tömítés állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekhez az esetekhez javítókészleteket vagy egyedi alkatrészeket szállítunk. Szilikonolaj kínálatunkból a TLR (Team Losi Racing) szilikonolajokat ajánljuk, lásd az ajánlott tartozékokat. A rutin karbantartáshoz csavaros ragasztó szükséges. A fémanyagba csavart csavarokat (pl. csavarok a motorban, állítócsavar a fogaskerékben) ezzel a ragasztóval kell biztosítani a kilazulás ellen. Védőcsomagolás az akkumulátorokhoz A védőcsomagolás célja, hogy csökkentse az akkumulátorok szállításával és töltésével kapcsolatos kockázatokat. A LiPo akkumulátorok kis méretek és kis tömeg megőrzése mellett nagy kisülési áramot biztosítanak, és nagy kapacitással rendelkeznek a hosszú vezetési idő érdekében. Éppen ellenkezőleg, a LiPo akkumulátor különösen érzékeny a mechanikai sérülésekre.

TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit

Jellemzők: Távirányítós versenyautó-modellkészlet a Team Losi Racing®-től, 8ight-X/E1:8 4WD, továbbfejlesztett 2.0-s verzió, belső égésű motor vagy elektromos motor beépítésével. Csúcsmegmunkálás alumínium vázzal, minőségi anyagok, széles beállítási lehetőség. Az eredeti 8IGHT-X buggy az 1:8 méretarányú TLR ® versenyautók új sorozatát dobta piacra. Most jön a 2.0-s verzió továbbfejlesztett modellje, amely a platform legjavát használja ki, és minden irányban sok fejlesztést ad hozzá. Javult a hajtáslánc, a felfüggesztés geometriája és az alváz elrendezése. A 8IGHT-X/E 2.0 versenyzők jobb irányíthatóságot érnek el, a modell agresszívabban vezethető, ami gyorsabb kerékpározási időt eredményez. Az egyszerű összeszerelés és szervizelés érdekében minden rögzítőelem a metrikus rendszerben található. A készlet részei precízen megtervezettek és kiváló minőségű anyagokból készültek. A könnyű súly és a tartósság érdekében számos alkatrész alumíniumból készül, mint például a CNC megmunkálású 3 mm vastag alvázlemez. A felfüggesztés teljesen állítható. Az egyes beállítási pozíciókat egyértelműen felírhatja a jegyzet űrlapba, majd szerkesztheti azokat. Nitro és elektromos hajtás Versenykocsikat szeretne építeni, és a Nitro és az Elektro között tétovázik? Semmi gond, a Team Losi Racing® 8ight 1:8 4WD készlete a mellékelt alkatrészeknek köszönhetően bármilyen választást lehetővé tesz. Hátsó állítható agyak A 8IGHT-X/E 2.0 hátsó blokkok frissített forgási helyekkel rendelkeznek, amelyek több lépésben állíthatók a finomhangolás és a maximális hátsó tapadás érdekében. A felfüggesztő csapok négyzetes rögzítése A felfüggesztés forgócsapjait továbbfejlesztették, hogy négyzet alakú rögzítést használjanak, amely nagyobb állíthatóságot biztosít. A hátsó forgócsapok szűkítettek a jobb stabilitás és az első és a hátsó felfüggesztés közötti egyensúly érdekében. 3 mm-es alumínium ház A készlet tartalmaz egy 3 mm vastagságú alvázat, amely 7075 alumíniumból készült és eloxált a maximális tartósság érdekében. Az alvázlemez a mélyebb marásnak köszönhetően még könnyebb. Differenciálműtartó A differenciálmű középső tartója strapabíróbb kompozit anyagból készült. Az integrált gázszervo tartó újratervezett és kisebb súlyú. Mechanikus fék A fékbetétet frissítették, a fékek pedig lazábbak, és jobb és egyenletesebb fékerőt biztosítanak. Csillapító tornyok A lengéscsillapító tornyok megkönnyebbültek, és többféle rögzítési pozíciót tartalmaznak a kerékdőlés és a lengéshelyzet beállításához. Az első lengéscsillapítók rövidebbek az alacsonyabb súlypont és a gördülés csökkentése érdekében. Elérhető differenciálművek Az első és a hátsó differenciálművek tárolását úgy alakították ki, hogy a differenciálművekhez könnyen hozzáférjenek, anélkül, hogy a modell alkatrészeit szét kellene szerelni. Karosszéria Az elülső fülkével ellátott karosszéria speciálisan úgy van kialakítva, hogy vezetés közben légnyomást biztosítson. A karosszéria elővágott, festetlen. Első felfüggesztés A továbbfejlesztett első felfüggesztést újonnan szerelték fel 3 mm-es csavarokkal a tartósság növelése érdekében. Univerzális tengelyek Ugyanazokat a CVA tengelyeket használják az első és a hátsó tengelyekhez is. A féltengelyek használatakor a hangsúlyt a sima kanyarodásra és a stabil tapadásra helyezték egyenetlen pályákon. Keréktartók Az alumínium keréktartók 17 mm-es hatszög alakúak. Szervo tartó A jobb egyensúly érdekében a kormányszervó tartóját befelé és előre mozgatták. Az Elektro változatban beépített tartó található a szabályozó számára. Irányítási rendszer A kormányzás lehetővé teszi az Ackerman geometria beállítását. A továbbfejlesztett szervo-kímélő kiküszöböli a vonórúd terhelés alatti megtapadását. Szárnytartó A 8IGHT-X/E 2.0 a 8IGHT-X Truggy szárnytartóját használja, amely különböző magasságokat és pozíciókat kínál a maximális leszorítóerő-szabályozás érdekében. Olaj lengéscsillapítók A 8IGHT-X lengéscsillapítók optimalizáltak és könnyítettek, hogy csökkentsék a modell súlyát. A rugó előfeszítése anyák segítségével könnyen állítható. Függesztő karok A hosszú első és hátsó karok kiváló kezelhetőséget és stabilitást biztosítanak. A karok erősebbek a gerenda alakú alapnak köszönhetően. Differenciálok Mindhárom differenciálmű V2 HD perselyt tartalmaz kompozit rögzítéssel, V2 O-gyűrűkkel, könnyű középső fogaskerekekkel és nagy teherbírású fogaskerekekkel. Felfüggesztési geometria Az új generációs 8IGHT-X/E 2.0 felfüggesztési geometria tovább finomodott, így a modell gyors, fürge és még jobb kezelhetőség Döntés beállítása Az új kerékagy-blokkoknál a dőlésszög 17,5°-ig állítható. Stabilizátorok A nagy autókhoz hasonlóan a 8ight modellben is keresztirányú (torziós) stabilizátorok vannak a tengelyre szerelve, amelyek fontos funkciót töltenek be a dőlés kiegyenlítésében kanyarodáskor. Alváz oldalburkolatok Az alváz új oldalburkolatainak az a feladata, hogy biztosítsák az alváz funkcionális részeinek védelmét. A lengéscsillapítók légtelenítése A lengéscsillapító fejeken lévő légtelenítő csavarok egyszerű szervizelést és olajcserét tesznek lehetővé. Jellemzők Hátsó állítható agyak Négyzet alakú ágy karral Alumínium alváz 7075 3 mm A fék egyenletesebb fékerőt és érzetet biztosít Alumínium lökhárító tornyok több rögzítő furattal Karosszéria fülkével elöl Belső és elektromos meghajtásra felkészítve Továbbfejlesztett elülső tégla CVA féltengely Alumínium tartó, 17 mm A vevődoboz a jobb egyensúly érdekében elhelyezve Állítható kormánymű Állítható hátsó nyomószárny Optimalizált lengéscsillapítók légtelenítő csavarral Tartósabb felfüggesztő karok Frissített felfüggesztési geometria Nagyobb fogaskerék csapágy Állítható lehajlás Keresztirányú csavaros stabilizátorok Alváz oldalburkolatok Egyszerű szervizelérés az alkatrészekhez Csomag tartalma: A csomag tartalmazza a modell felépítéséhez szükséges alkatrészeket, melyek egyedi zsákokba vannak csomagolva, 2x festetlen karosszéria (elektromos, belső), egy tárcsa készlet. Tartalmaz olyan alkatrészeket is, amelyek lehetővé teszik az elektromos vagy belső égésű motor beépítését. SK kézikönyv és többnyelvű képes kézikönyv EN, DE, FR, IT. Gumiabroncsok, elektronika, motor nem része a csomagnak. A következők megvásárlását javasoljuk: A modell egyedi alkatrészekből történő összeszereléséhez a következőket javasoljuk: Eszközkészlet Folyékony csap a csavarokhoz Lengéscsillapító olaj Olaj differenciálműhöz Gumiabroncsok Gumiabroncs ragasztó Lexan festékek Tartozékok az autó üzemeltetéséhez Elektromos változat Az elektromos kivitelben történő összeszereléshez a következők megvásárlását javasoljuk: AC motor 1900kv AC szabályozó Akkumulátor Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo RC készlet Kormány szervo S6290 Spektrum S1200 töltő Fogaskerék 16T 1M 5mm Belső változat A belső változatban történő összeszereléshez a következők megvásárlását javasoljuk: Nitro motor kipufogóval Vevő akkumulátor LiIon 7.4V 3200mAh Rx DX5 RC készlet Kormány szervo S6290 Fojtószelep szervo S6280 Robitronic töltő Expert LD 80 80W AC/DC + töltőkábel banánnal Üzemanyag palack Nitro üzemanyag 20-30% Forró befejezés

TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit

Jellemzők: Az RC RCR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit versenyautó készlet a világ egyik legjobbja. Nagy teljesítmény és tartósság, alumínium alkatrészek, beleértve a vázat, alváz beállítási lehetőségek és tuning alkatrészek a csomagban. A nagyméretű alumínium olajjal állítható lengéscsillapítók, a komplett golyóscsapágyas felszerelés, a kis tömeg és sok egyéb fejlesztés ismét egy kicsit előremozdítja a 2WD elektromos Buggy szintjét. A buggy szőnyegre és műfűre is optimalizálva lett, így lehetőség van első légterelővel (tartozék) az első tengely nagyobb nyomására és hatékonyabb kormányzásra. Tulajdonságok Továbbfejlesztett kormánygeometria Alumínium alkatrészeket tartalmaz A karbon komponenseket tartalmazza Titán feszítőket tartalmaz Szuper erős súrlódó tengelykapcsoló (SHDS) Sebességváltó konfigurációs készlet Új golyós differenciálmű Stiffezel tengely felfüggesztés Beépített rögzítés a motor hűtőhöz Könnyű lexan test Marott alumínium alváz 2.0 Alumínium hátsó agy Lengéscsillapítók Big-Bore Gen3 12mm Opcionális első légterelő (külön megvásárolható) Egy sor tuning alkatrészt tartalmaz Verseny alkatrészek A Kit 22 5.0 DC ELITE Race olyan alkatrészeket tartalmaz, amelyekkel autót építhetsz, 100%-ban versenyre készen. Tartalmaz speciális felszerelési elemeket, első és hátsó bukókereteket, karbon alkatrészeket, golyós differenciálműveket, új tengelytéglákat, minőségi lengéscsillapítókat, öntött kompozitokat, valamint szén- és alumínium alkatrészeket, amelyek összhangban vannak azzal, amit a versenyzők elvárnak egy terepjáró DC Buggytól. . A csomag karbon összetevői A DC ELITE Race kit készlet elülső és hátsó karbon lengéscsillapító tornyokat, elektronikai szerelőlapot és hátsó szárnytartót tartalmaz. Alumínium tuning alkatrészeket tartalmaz A Team Losi Racing 22 darab 5.0 opcionális alumínium alkatrészt használ a versenyeken a karbantartás vagy a teljesítmény javítása érdekében, ezek most a készlet részét képezik. Ezek alumínium szervorudak és karok, karrudak, szervoülések, külső első csapágybetétek, hátsó rúdblokk, C és D forgócsapok és alumínium anyák. Új hátsó tégla és gömbcsukló 22 Az 5.0 DC ELITE a TLR valaha gyártott legjobb állítható hátsó tengelyét kínálja. Tartalmazza a belső hátsó forgócsapokat, a nyomtáv állítást, a csúcskategóriás változó tengelyű (VHA) hátsó téglákat, amelyek lehetővé teszik a nagyobb tengelymagasság beállítását. Titán feszítők A titán feszítők mindig is a versenygépek tuningjait jelentették, és nélkülük nem létezhet megfelelő 22 db 5.0 DC ELITE készlet. A súlycsökkentés és a tartósság növelése érdekében az autóban titán feszítők találhatók. Pontosabb vezérlési geometriák A 22 DC 5.0 a 2WD Team Losi Racing legjobb terepjárója. A kormány geometriája a legjelentősebb javuláson ment keresztül. A vezérlőkarok és a gömbcsuklók hosszának növelésével az Ackermann-szög változásaival együtt jelentősen simább érzetet adnak a 22 5.0 autónak vezetés közben, különösen nagy sebességnél növelik a vezetésbiztonságot egy szűkebb pályán. Szupernehéz papucs (SHDS) A pontos csúszás és a jármű lágyabb és pontosabb gyorsítása érdekében optimalizálták a súrlódó tengelykapcsolót, amely új súrlódó lemezt, rugót és M4-es anyát kapott. Lehetőség van hajtott hajtómű használatára 96T-81T homlokkerekes áttétellel. Lengéscsillapítók Gen3 12mm Big Bore Az új G3 lengéscsillapítókat teljesen módosították és továbbfejlesztették. A dugattyúk most csavarokkal vannak rögzítve, a tengely átmérője 3 mm, a menetes dugattyúk is újak, az alsó fedelek formája is új, a rugós csészék -3 mm, 0 mm és + 4 mm-t kínálnak, új gömbcsuklókat és számos egyéb fejlesztést hozott a Team Losi Racing. 2 mm-es mart alumínium alváz A 2mm vastag felfüggesztés jobban rugózik, így a 22 5.0 autó könnyebben irányítható, stabilabb a pályán és nem is könnyen felborítható, jobban elnyeli az ütéseket és nehezebb a leszállás. Golyós differenciálmű A 22 2.0 autó előző verziójához képest a precíziós golyós differenciálmű a tolótengelytárcsákból, a keményfém golyókból és a rendkívül sima és hosszan tartó teljesítményből új dizájnt kapott. Fénytest 22 5.0 A versenytesteknek a lehető legkönnyebbnek és megfelelő formájúnak kell lenniük az alacsony súlypont és a nagy leszorítóerő fenntartása érdekében. A 22 5.0 testet 0,8 mm vastagságban eltávolítottuk a tábláról. TLR első nyomószárny mellékelve Nagy sebességnél teljes mértékben indokolt az első nyomószárny alkalmazása, amely biztosítja az első tengely nyomását és ennek köszönhetően nagyobb sebességnél hatékonyabb a kormányzás. Metrikus rendszerben készült Az összeszereléshez metrikus rögzítőelemeket használtak, így könnyű megtalálni a cserecsavarokat, anyákat és alátéteket, és csökkenteni fogja a modell szervizeléséhez és összeszereléséhez szükséges szerszámok számát. Differenciál magasságállítás Az Auto 22 5.0 DC képes beállítani a differenciálmű magasságát 0 mm, + 1 mm, + 1,75 mm, + 2,5 mm és + 3,5 mm között a kimeneti tengely szögének optimalizálása érdekében. Szabályozási paraméterek beállítása Az Auto 22 5.0 AC tartalmaz egy szabványos Low Roll Center (LRC) elülső forgócsapot, valamint egy külön HRC (High Roll Center) elülső forgócsapot. A csomag egy új, 1 mm vastagságú betétet is tartalmaz, amely lehetővé teszi a fejlettebb beállításokat. Mostantól választhat a Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll vagy High Roll Center beállítások. Új első tengely összekötő blokk Az új első tengely tengelykapcsoló blokkja lehetővé teszi az első tengely dőlésszögének megváltoztatását, és hozzáad egy harmadik opciót, amely a kormányzás és a stabilitás legjobb egyensúlyát biztosítja számos különböző körülmény között. Alacsony akkumulátor a vázban 22 5.0 A DC ELITE a legsokoldalúbb és legkönnyebben használható akkumulátor-vezetékrendszerrel büszkélkedhet. Az akkumulátort mindkét végén elasztomer szalagokkal préselik, amelyek feszíthetők, így az akkumulátor különböző magasságaihoz és az alatta lévő súlyokhoz használhatók. Optimalizált kompozitok, Stiffezel A 22 5.0 DC ELITE modellben számos különböző kompozit anyag található a kulcselemekben. A kompozit olyan alkatrészeket tartalmaz, amelyeket a versenycsapat kedvel: Stiffezel első tengelykarok, Stiffezel hátsó tengelykarok, lengéscsillapító alkatrészek és még sok más. A kompozit anyagok súlya kisebb, mint a fém, ezért célszerű ott alkalmazni, ahol ez nem befolyásolja az alkatrészek élettartamát, sőt sok esetben még előnyösebb. Opcionális terhelés Az opcionális sárgaréz súly az akkumulátor alá, a vevő alá vagy az első tengely tengelykapcsolója helyett szerelhető. Ez lehetővé teszi a statikus súly és a terhelés egyszerű beállítását a pályaviszonyok megváltoztatásakor. Ha nagyobb statikus súllyal vezetünk, az alváz semlegesebbé válik, és könnyebben vezethető a nagy tapadású felületeken. A súlyokat nem tartalmazza. TLR hátsó szárny 6.5 A hátsó szárny rendkívül tartós, 1,2 mm-es polikarbonátból készült. Ez a szárny bizonyult a legjobb és legstabilabb hátsó szárnynak az 1:10-es 2WD autókhoz. Rendelhető egy konzol a hűtőborda felszereléséhez A verseny alatt a motorok a lehető legnagyobb mértékben meg vannak feszítve, és mivel elég melegek, ventilátort kell használni, hogy a motor hőmérsékletét alacsonyabban tartsák. A készlet ezért tartalmaz egy tartót a ventilátor egyszerű és megbízható rögzítéséhez (a ventilátort a csomag nem tartalmazza). A meghajtó konfigurációja A 3 sebességes sebességváltó lehetővé teszi, hogy a motort 20 mm-rel előre, inkább az alváz közepére tolja. Ennek a beállításnak köszönhetően nagyobb sebességgel lehet átmenni a kanyarokban. Javasoljuk a vásárlást: A készlet összeszerelési ideje körülbelül 7 óra. Az építéséhez autó kell 2 csatornás RC készlet Normál szervo vezérlés 540-es sorozatú motor 48t fogaskerékkel Megfelelő akkumulátor Megfelelő szabályozó Eszközök Töltő Kerekek és gumik Ragasztó csavarokhoz, ragasztó gumikhoz, szilikon olaj golyós differenciálműhöz, tetszőleges karosszériafestékek.

Játszani és nálunk vásárolni megéri