TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit
Jellemzők:
Az RC RCR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit versenyautó készlet a világ egyik legjobbja. Nagy teljesítmény és tartósság, alumínium alkatrészek, beleértve a vázat, alváz beállítási lehetőségek és tuning alkatrészek a csomagban. A nagyméretű alumínium olajjal állítható lengéscsillapítók, a komplett golyóscsapágyas felszerelés, a kis tömeg és sok egyéb fejlesztés ismét egy kicsit előremozdítja a 2WD elektromos Buggy szintjét. A buggy szőnyegre és műfűre is optimalizálva lett, így lehetőség van első légterelővel (tartozék) az első tengely nagyobb nyomására és hatékonyabb kormányzásra.
Tulajdonságok
- Továbbfejlesztett kormánygeometria
- Alumínium alkatrészeket tartalmaz
- A karbon komponenseket tartalmazza
- Titán feszítőket tartalmaz
- Szuper erős súrlódó tengelykapcsoló (SHDS)
- Sebességváltó konfigurációs készlet
- Új golyós differenciálmű
- Stiffezel tengely felfüggesztés
- Beépített rögzítés a motor hűtőhöz
- Könnyű lexan test
- Marott alumínium alváz 2.0
- Alumínium hátsó agy
- Lengéscsillapítók Big-Bore Gen3 12mm
- Opcionális első légterelő (külön megvásárolható)
- Egy sor tuning alkatrészt tartalmaz
Verseny alkatrészek
A Kit 22 5.0 DC ELITE Race olyan alkatrészeket tartalmaz, amelyekkel autót építhetsz, 100%-ban versenyre készen. Tartalmaz speciális felszerelési elemeket, első és hátsó bukókereteket, karbon alkatrészeket, golyós differenciálműveket, új tengelytéglákat, minőségi lengéscsillapítókat, öntött kompozitokat, valamint szén- és alumínium alkatrészeket, amelyek összhangban vannak azzal, amit a versenyzők elvárnak egy terepjáró DC Buggytól. .
A csomag karbon összetevői
A DC ELITE Race kit készlet elülső és hátsó karbon lengéscsillapító tornyokat, elektronikai szerelőlapot és hátsó szárnytartót tartalmaz.
Alumínium tuning alkatrészeket tartalmaz
A Team Losi Racing 22 darab 5.0 opcionális alumínium alkatrészt használ a versenyeken a karbantartás vagy a teljesítmény javítása érdekében, ezek most a készlet részét képezik. Ezek alumínium szervorudak és karok, karrudak, szervoülések, külső első csapágybetétek, hátsó rúdblokk, C és D forgócsapok és alumínium anyák.
Új hátsó tégla és gömbcsukló
22 Az 5.0 DC ELITE a TLR valaha gyártott legjobb állítható hátsó tengelyét kínálja. Tartalmazza a belső hátsó forgócsapokat, a nyomtáv állítást, a csúcskategóriás változó tengelyű (VHA) hátsó téglákat, amelyek lehetővé teszik a nagyobb tengelymagasság beállítását.
Titán feszítők
A titán feszítők mindig is a versenygépek tuningjait jelentették, és nélkülük nem létezhet megfelelő 22 db 5.0 DC ELITE készlet. A súlycsökkentés és a tartósság növelése érdekében az autóban titán feszítők találhatók.
Pontosabb vezérlési geometriák
A 22 DC 5.0 a 2WD Team Losi Racing legjobb terepjárója. A kormány geometriája a legjelentősebb javuláson ment keresztül. A vezérlőkarok és a gömbcsuklók hosszának növelésével az Ackermann-szög változásaival együtt jelentősen simább érzetet adnak a 22 5.0 autónak vezetés közben, különösen nagy sebességnél növelik a vezetésbiztonságot egy szűkebb pályán.
Szupernehéz papucs (SHDS)
A pontos csúszás és a jármű lágyabb és pontosabb gyorsítása érdekében optimalizálták a súrlódó tengelykapcsolót, amely új súrlódó lemezt, rugót és M4-es anyát kapott. Lehetőség van hajtott hajtómű használatára 96T-81T homlokkerekes áttétellel.
Lengéscsillapítók Gen3 12mm Big Bore
Az új G3 lengéscsillapítókat teljesen módosították és továbbfejlesztették. A dugattyúk most csavarokkal vannak rögzítve, a tengely átmérője 3 mm, a menetes dugattyúk is újak, az alsó fedelek formája is új, a rugós csészék -3 mm, 0 mm és + 4 mm-t kínálnak, új gömbcsuklókat és számos egyéb fejlesztést hozott a Team Losi Racing.
2 mm-es mart alumínium alváz
A 2mm vastag felfüggesztés jobban rugózik, így a 22 5.0 autó könnyebben irányítható, stabilabb a pályán és nem is könnyen felborítható, jobban elnyeli az ütéseket és nehezebb a leszállás.
Golyós differenciálmű
A 22 2.0 autó előző verziójához képest a precíziós golyós differenciálmű a tolótengelytárcsákból, a keményfém golyókból és a rendkívül sima és hosszan tartó teljesítményből új dizájnt kapott.
Fénytest 22 5.0
A versenytesteknek a lehető legkönnyebbnek és megfelelő formájúnak kell lenniük az alacsony súlypont és a nagy leszorítóerő fenntartása érdekében. A 22 5.0 testet 0,8 mm vastagságban eltávolítottuk a tábláról.
TLR első nyomószárny mellékelve
Nagy sebességnél teljes mértékben indokolt az első nyomószárny alkalmazása, amely biztosítja az első tengely nyomását és ennek köszönhetően nagyobb sebességnél hatékonyabb a kormányzás.
Metrikus rendszerben készült
Az összeszereléshez metrikus rögzítőelemeket használtak, így könnyű megtalálni a cserecsavarokat, anyákat és alátéteket, és csökkenteni fogja a modell szervizeléséhez és összeszereléséhez szükséges szerszámok számát.
Differenciál magasságállítás
Az Auto 22 5.0 DC képes beállítani a differenciálmű magasságát 0 mm, + 1 mm, + 1,75 mm, + 2,5 mm és + 3,5 mm között a kimeneti tengely szögének optimalizálása érdekében.
Szabályozási paraméterek beállítása
Az Auto 22 5.0 AC tartalmaz egy szabványos Low Roll Center (LRC) elülső forgócsapot, valamint egy külön HRC (High Roll Center) elülső forgócsapot. A csomag egy új, 1 mm vastagságú betétet is tartalmaz, amely lehetővé teszi a fejlettebb beállításokat. Mostantól választhat a Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll vagy High Roll Center beállítások.
Új első tengely összekötő blokk
Az új első tengely tengelykapcsoló blokkja lehetővé teszi az első tengely dőlésszögének megváltoztatását, és hozzáad egy harmadik opciót, amely a kormányzás és a stabilitás legjobb egyensúlyát biztosítja számos különböző körülmény között.
Alacsony akkumulátor a vázban
22 5.0 A DC ELITE a legsokoldalúbb és legkönnyebben használható akkumulátor-vezetékrendszerrel büszkélkedhet. Az akkumulátort mindkét végén elasztomer szalagokkal préselik, amelyek feszíthetők, így az akkumulátor különböző magasságaihoz és az alatta lévő súlyokhoz használhatók.
Optimalizált kompozitok, Stiffezel
A 22 5.0 DC ELITE modellben számos különböző kompozit anyag található a kulcselemekben. A kompozit olyan alkatrészeket tartalmaz, amelyeket a versenycsapat kedvel: Stiffezel első tengelykarok, Stiffezel hátsó tengelykarok, lengéscsillapító alkatrészek és még sok más. A kompozit anyagok súlya kisebb, mint a fém, ezért célszerű ott alkalmazni, ahol ez nem befolyásolja az alkatrészek élettartamát, sőt sok esetben még előnyösebb.
Opcionális terhelés
Az opcionális sárgaréz súly az akkumulátor alá, a vevő alá vagy az első tengely tengelykapcsolója helyett szerelhető. Ez lehetővé teszi a statikus súly és a terhelés egyszerű beállítását a pályaviszonyok megváltoztatásakor. Ha nagyobb statikus súllyal vezetünk, az alváz semlegesebbé válik, és könnyebben vezethető a nagy tapadású felületeken. A súlyokat nem tartalmazza.
TLR hátsó szárny 6.5
A hátsó szárny rendkívül tartós, 1,2 mm-es polikarbonátból készült. Ez a szárny bizonyult a legjobb és legstabilabb hátsó szárnynak az 1:10-es 2WD autókhoz.
Rendelhető egy konzol a hűtőborda felszereléséhez
A verseny alatt a motorok a lehető legnagyobb mértékben meg vannak feszítve, és mivel elég melegek, ventilátort kell használni, hogy a motor hőmérsékletét alacsonyabban tartsák. A készlet ezért tartalmaz egy tartót a ventilátor egyszerű és megbízható rögzítéséhez (a ventilátort a csomag nem tartalmazza).
A meghajtó konfigurációja
A 3 sebességes sebességváltó lehetővé teszi, hogy a motort 20 mm-rel előre, inkább az alváz közepére tolja. Ennek a beállításnak köszönhetően nagyobb sebességgel lehet átmenni a kanyarokban.
Javasoljuk a vásárlást:
A készlet összeszerelési ideje körülbelül 7 óra.
Az építéséhez autó kell
- 2 csatornás RC készlet
- Normál szervo vezérlés
- 540-es sorozatú motor 48t fogaskerékkel
- Megfelelő akkumulátor
- Megfelelő szabályozó
- Eszközök
- Töltő
- Kerekek és gumik
- Ragasztó csavarokhoz, ragasztó gumikhoz, szilikon olaj golyós differenciálműhöz, tetszőleges karosszériafestékek.