Méretarány 1:52 termékek

Legkeresettebb termékek
Kiszűrve 2 termék

Losi DBXL 2.0 1:5 4WD RTR Magnaflow

Jellemzők: Gyors, nagy, erős és szórakoztató benzines Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy 1:5 méretarányban, terepversenyekhez vagy akcióvezetéshez. Élvezze a Zenoah® motor nagy teljesítményét a 32 cm3-es térfogattal. Robusztus konstrukció alumínium házzal, Spektrum™ SLT3 RC készlettel. Kitartás, erő és sebesség – ez a DBXL Icon 2.0 4WD Buggy a Lositól. Kiváló minőségű alváza a versenyeken bevált technológián alapul. Mindent a lehető legjobb teljesítményre terveztek. Az új nagy átfolyású légszűrő lehetővé teszi, hogy a motor több levegőt szívjon be a motor maximális teljesítménye érdekében. Az új kormányrúd és szervókímélő szerelvény bármilyen környezetben irányítása alatt tartja autóját. Erős autó alumínium alvázon, óriási lengéscsillapítókkal. Kiváló minőségű acél fogaskerekek és masszív karosszéria. Nagy tartály akár 40 perces vezetéshez! Tartós alváz Az alvázlemez 4 mm-es szilárdságú 6061-T6 alumíniumból készült, amelyet a súlycsökkentés és a maximális merevség érdekében megmunkáltak. Az alkatrészek úgy vannak elhelyezve, hogy ideális súlyeloszlást érjenek el. Az egyszerű tankolást, akkumulátorcserét és szervizelést a strapabíró vázszerkezetű összecsukható karosszéria biztosítja. 2 ütemű benzinmotor Zenoah ® G320 32 cc Az új, nagyobb, 32 köbcentis motor több lóerőt és több szórakozást biztosít! A motor húzóindítóval indítható, centrifugális tengelykapcsolóval rendelkezik, egyszerű és gazdaságos működés. A nagyobb légszűrő javítja a beszívást és növeli a teljesítményt. Új kardán patkók A központi hajtótengelyek patkóit újratervezték, hogy immár gyűrű alakúak legyenek, mint az 5IVE-T, ami minimálisra csökkenti a hajtáslánc meghibásodásának lehetőségét. 5 mm-es féltengelyes csapok A nagyobb, 5 mm-es féltengelycsapok ellenállnak a megnövekedett motorteljesítménynek, és biztonságosan továbbítják az erőt a kerekekre. Ugyanakkor a csapok továbbra is cserélhetők. Fix differenciálműágy A differenciálművek módosított ágya most szilárdan rögzítve van csavarokkal. A sebességváltók így megbízhatóan és precízen működnek még megerőltető, pattanásokkal és hasonlókkal teli vezetés közben is. Kormányzás és szervókímélő Az új kormányrendszer erőteljes integrált szervókímélővel és két rúddal ellátott fém szervokarral még az igényes versenyzést is kibírja. A szervo-kímélő biztonságosan csillapítja az ütéseket a szervo fogaskerekek védelme érdekében. Alumínium lengéscsillapító tornyok A 6 mm vastag alumínium első és hátsó lengéscsillapító tornyok nemcsak rendkívül tartósak és könnyűek, de a lengéscsillapító rögzítésére szolgáló előre fúrt furatoknak köszönhetően lehetővé teszik a menettulajdonságok hangolását. Olajjal töltött alumínium lengéscsillapítók Óriási első és hátsó alumínium lengéscsillapítók robusztus dugattyúkkal, melyek teljes mértékben 1:5 autók terhelésére lettek méretezve. A nagy mennyiségű olaj biztosítja a lengéscsillapítók valósághű működését. A rugó előfeszítése egyszerűen állítható a lengéscsillapító testén található anyával. Ágyak szolgálnak A szervoágy lehetővé teszi egy vagy két Maxi szervó működtetését, valamint leegyszerűsíti a fojtószelep/fék-összekapcsolást és a beállítást. Stabilizátorok A tengelystabilizátorok hatékonyan megakadályozzák a modell megdöntését kanyarban, és javítják a menettulajdonságokat. Alvázmerevítők Az új dupla hátsó futóműmerevítők és a torziós rúd növelik az alváz merevségét és tartósságát. Motorágy Az alváz strapabíró lemeze egyben a motor ágyát is képezi. A rögzítőfuratok lehetővé teszik a motor helyzetének és a fogak közötti hézag pontos beállítását. Üzemanyag tartály Az új, nagyobb, 800 cm3-es üzemanyagtartály hosszabb üzemidőt biztosít. A tartály szabványos kupakkal van felszerelve. A középső differenciálmű és a fék tárolása A középső differenciálmű új elhelyezkedése lehetővé teszi a tárcsafékek gyors és egyszerű beállítását. Az első és a hátsó fékek hatékonysága egymástól függetlenül állítható. Fojtószelep és kormányszervó A modell két nagy teljesítményű, fém fogaskerekes szervóval van felszerelve. Az egyik szervó a kerekek forgatására szolgál, a másik a gázt, a gázt és a féket vezérli. Spektrum SLT3 jeladó A 2,4 GHz-es sávban működő Spektrum SLT3 3 csatornás kormánytávadó kompatibilis az SLT protokollal. A Spektrum SLT3 adó kis súlya lehetővé teszi, hogy fáradás nélkül tartsa. A kormánykereket habszivacs perem borítja a szilárd fogás érdekében. A kezelőszervek elrendezése praktikus és intuitív – minden kezelőszerv úgy van elhelyezve, hogy szükség esetén gyorsan elérhető legyen. Biztonságos hurok áll rendelkezésre a hevederhez való rögzítéshez. Spektrum SLT 3 csatornás kormánykerék RC készlet a megbízható vezérlésért Bevált konstrukció a kényelmes, fáradtság nélküli fogásért Korlátozási lehetőségek max. szabályozási csatorna eltérések Gáz- és kormányberendezés, gázkar és kormány hátramenet Motorteljesítmény-korlátozó 50%, 75% és 100% A harmadik csatornát további eszközökhöz használhatja, pl. hangmodulokhoz. Spektrum SR315 DSMR Sport Az új generációs SR315 DSMR Sport vevő mikro változatban mindössze 6 grammot nyom. Választható SmartSafe™ vagy "Gáz" Failsafe, nyomógombos párosítás. A DSMR technológia biztosítja a vevő teljes hatótávolságát és gyors reagálását. Doboz kialakítás lekerekített sarkokkal és kis tömeggel A párosítási gombnak köszönhetően nincs szükség párosítási csatlakozóra A SmartSafe™ Failsafe és a "Gáz üzemmód" párosítva elérhető Biztonságos DSMR modulációs protokoll és magas, 5,5 ms-os képfrissítési sebesség Kompatibilis a SMART telemetriával (kompatibilis DMSR adó SPEKTRUM műszerfalalkalmazással) Jellemzők Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR Robusztus és tartós modell 4x4 hajtással Kétütemű benzinmotor Zenoah® G320 32cc Húzza meg az önindítót és a centrifugális tengelykapcsolót Meghajtás típusa: előre / fék (hátramenet nincs) 4 mm-es alumínium alváz megerősítésekkel Első és hátsó tárcsafék Zárt differenciálművek Integrált szervo-kímélő Alumínium, olaj lengéscsillapítók, alumínium lengéscsillapító tornyok Tartály 800 cc Kerekek gyöngyzáró gyűrűkkel a gumiabroncsok ragasztás nélküli cseréjéhez 3 csatornás RC készlet, SLT3 adó, SR315 vevő Kormány és gázszervó 2x S906 * A vízállóságra vonatkozó információkért lásd a használati útmutatót. Tippek és trükkök a nedves környezetben való működéshez a blogban találhatók. Csomag tartalma: A csomag egy 1:5 méretarányú Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR RC autómodellt tartalmaz, beépített alkatrészekkel: Zenoah® G320 32cc-es kétütemű benzinmotor, Spektrum SR315 vevő, S906 kormányszervo, S906 fojtószelep szervo. SLT3 3 csatornás adó, vevő akkumulátor LiPo 7.4 V 4000 mAh IC3, 4x AA elem az adóhoz. Szerszámkészlet: tengelykulcs, 24 mm-es kerékkulcs, imbuszkulcs (2, 2,5, 3, 4 mm). Szlovák nyelvű oktatás és kézi EN, DE, FR, IT. A következők megvásárlását javasoljuk: A modell üzembe helyezéséhez szüksége lesz - töltőre a vevő LiPo akkumulátorához, kiváló minőségű olajra kétütemű motorokhoz, üzemanyagra (92-98 oktánszámú benzin). Töltő RX akkumulátorhoz A csomagban található 2S LiPo IC3 akkumulátor töltéséhez töltő hozzáadása szükséges. Hálózati töltő Spektrum Smart S155 egy kimenettel 1x55W. Spektrum Smart S100 USB-C töltő egy kimenettel 1x100W. Spektrum Smart S250 hálózati töltő két kimenettel 2x50W. Az akkumulátor fent említett töltőhöz való csatlakoztatásához IC5/IC3 töltőadapter szükséges. Hálózati töltő Spektrum Smart G2 S155 1x55W AC egy kimenettel 55W . Nagy teljesítményű hálózati töltő Spektrum Smart G2 S1400 1x400W AC egy kimenettel 400W . Nagy teljesítményű hálózati töltő Spektrum Smart G2 S2200 2x200W AC két kimenettel 2x200W . Üzemanyag tartály Az egyszerű tankolás érdekében 500 ml-es üzemanyagtartályt ajánlunk. Tartozékok a normál működéshez Az RC modellek normál működéséhez gumiabroncs ragasztóra, csavaros ragasztóra, szerszámkészletre és szilikonolajra van szükség a lengéscsillapítókhoz. Kínálatunkból egy kedvező árú szerszámkészletet ajánlunk RC autókhoz. A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok lemezfelnihez való ragasztására használják. Mindig szükséges, hogy a gumiabroncs végig szilárdan a felnihez tapadjon! Ha a gumiabroncs nincs teljesen ragasztva, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat ragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a keményedés után a ragasztó rugalmas. Kínálatunkból a Robitronic Tire Glue-t ajánljuk – lásd az ajánlott tartozékokat. Néha szilikonolajat kell hozzáadni a modell lengéscsillapítóihoz, és ki kell cserélni az olajat a differenciálművekben. Normál működés közben a lengéscsillapító dugattyúrudain csak kisebb szilikonolaj szivárog. Ha a lengéscsillapító dugattyúk felülete vagy a tömítés állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekhez az esetekhez javítókészleteket vagy egyedi alkatrészeket szállítunk. Szilikonolaj kínálatunkból a TLR (Team Losi Racing) szilikonolajokat ajánljuk, lásd az ajánlott tartozékokat. A rutin karbantartáshoz csavaros ragasztó szükséges. A fémanyagba csavart csavarokat (pl. csavarok a motorban, állítócsavar a fogaskerékben) ezzel a ragasztóval kell biztosítani a kilazulás ellen. Védőcsomagolás az akkumulátorokhoz A védőcsomagolást úgy tervezték, hogy korlátozza az akkumulátorok szállításával és töltésével kapcsolatos kockázatokat. A LiPo akkumulátorok kis méretek és kis tömeg megőrzése mellett nagy kisülési áramot biztosítanak, és nagy kapacitással rendelkeznek, hosszú vezetési időre. Éppen ellenkezőleg, a LiPo akkumulátor különösen érzékeny a mechanikai sérülésekre.

Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND oranžová

Jellemzők: Gyors, nagy, erőteljes és szórakoztató a benzines Short Course Losi 5ive-T 2.0 autó az Off Road versenyekhez 1:5-ös méretarányban vagy a szabadidős vezetéshez kültéri pályákon. Élvezze a Zenoah G320 32cc benzines motor magas teljesítményét, az autó új, továbbfejlesztett generációjával és a Spektrum vevővel, amely elektronikus AVC stabilizálással rendelkezik. Az eredeti RC modell, a Losi 5IVE-T megváltoztatta a 1:5-ös méretarányú terepversenyek világát, és ez az ikonikus platform az egyik legsikeresebb lett. Most készüljön fel a V2-es verzióra - Losi 5IVE-T 2.0 BND, amely megőrzi elődje páratlan előnyeit, és tartalmazza a Bind-N-Drive technológiát (adó nélkül a csomagban), amely lehetővé teszi, hogy saját Spektrum univerzális adóját válassza az igényei szerint. A Zenoah G320 32 ccm motor kifejezetten a 5IVE-T 2.0-hoz készült. Az új alvázelrendezés csökkenti az első hajtótengely szögét, ami növeli a tartósságot és a négykerék-meghajtás egyensúlyát. Az Ackerman kormányzási rendszer megkönnyíti a beállítások módosítását és összességében javítja a kormányzás geometriáját. További innovatív elemek közé tartozik a továbbfejlesztett első motorháztető, erős fékek és az alumínium lengéscsillapítók légtelenítő sapkái a páratlan ütéselnyelés érdekében. A 5ive-T 2.0 V2 autó jellemzői BND verzió vevővel 4WD összkerékhajtás 32 ccm benzines motor húzóindítóval Extra nagy 800cc üzemanyagtartály hosszú utazásokhoz Beépített állítható szervóvédő CNC alumínium 5 mm alváz maximális merevség és kisebb súly érdekében Erős tárcsafékek Három állítható zárt viszkózus differenciálmű CVD tengelyek a meghajtáshoz Nagy alumínium lengéscsillapítók 7 mm dugattyúval Innovatív zárt kuplung hűtőnyílásokkal Spektrum® 6200A DSMR 6-Ch AVC Középső hajtótengelyek kisebb elfordulási szöggel Zenoah G320 32cc benzines motor A bevált és megbízható Zenoah G320 32cc motor kifejezetten a 5IVE-T 2.0-hoz készült. A csúcsminőségű tervezésnek köszönhetően a levegőhűtéses motor magas teljesítménnyel és nagy nyomatékkal rendelkezik, ami elengedhetetlen egy 1:5-ös méretarányú autóhoz, mint a 5IVE-T 2.0. Könnyű indítással rendelkezik a húzóindítónak köszönhetően, és egyszerű beállítást kínál. Ennek eredményeként olyan élményben lesz része, amely tele van adrenalinnal és izgalmakkal. Bind-N-Drive verzió A Bind-N-Drive (BND) verzió jó választás mindazok számára, akik rendelkeznek Spektrum 2,4 GHz DSMR technológiájú kormányzós adóval. Ennek köszönhetően az autó kedvezőbb feltételekkel szerezhető be, mivel csak párosítania kell az adóját a vevővel. Új Rack és Bell Cranks kormányzási konstrukció Az új Rack és Bell Cranks kormányzási típusnak köszönhetően a legjobb vezetési élményben lesz része. Az Ackermann geometriai kormányzási rendszer lehetővé teszi a sima kanyarodást és a precíz vezetést. Az új szervóvédő úgy lett tervezve, hogy kevesebb terhelést kapjon, és sokkal simábban reagáljon, így biztosítva a következetesebb kormányzást. Új középső differenciálmű A Losi mérnökei fáradhatatlanul dolgoztak a 5IVE-T 2.0 erőátvitelének tökéletes egyensúlyának elérésén, hogy a legjobb vezetési élményt biztosítsák. A 2.0 verzió ideális súlyeloszlással rendelkezik a középső differenciálmű elmozdításának köszönhetően. Ez csökkentette a hajtótengely szögét is, így sokkal kevésbé van megterhelve. Új kerekek és gumik A 5IVE-T 2.0 autó kerekei úgy lettek továbbfejlesztve, hogy növeljék a szilárdságot és a merevséget. A felnik nagyobb szilárdsággal és merevséggel rendelkeznek, ami fontos a terepen való vezetés során, a gumik új összetételűek és mintázatúak a jobb tapadás és az autó teljesítménye érdekében. Elülső csúszólemez, lökhárító Nem kell aggódnia, hogy a terepen elakad a sárvédőkben vagy a lökhárítóban. Az elülső csúszólemez optimális dőlésszöggel rendelkezik, hogy a jármű első része érintkezésbe kerüljön a tereppel, és az autó akadálytalanul folytathassa az utat. A hátsó kerekek sárvédői is módosított formájúak, hogy elkerüljék a sérüléseket. Hatékonyabb fékek A 5IVE-T 2.0 autó minőségi és hatékony tárcsafékekkel van felszerelve, amelyeket eredetileg a Team Losi Racing 5IVE-B számára fejlesztettek ki. A megerősített acél féktárcsák és a nagy terhelésre tervezett fékbetétek bizalmat adnak, lehetővé téve a versenyzők számára, hogy gyorsabban fékezzenek a kanyarokban és korábban gyorsuljanak. A fékek hatékonysága az első és hátsó féknél a pályakörülményekhez igazítható. Gáz- és fékszervókarok A gázszervókaron a karbantartó kar a motor karburátorához csatlakozik, míg a fékszervókarok a hátsó és elülső hajtás fékkarjaihoz vezetnek. Az első és hátsó fék hatékonysága állítható, így a jármű vezetési tulajdonságai is beállíthatók. Alumínium állítható lengéscsillapítók Az óriási alumínium lengéscsillapítók nagy 7 mm dugattyúkkal rendelkeznek, amelyek teljes mértékben a 1:5-ös autók terhelésére vannak méretezve. A nagy mennyiségű töltőanyag és a beállítási lehetőségek biztosítják az autó biztonságos vezetését a legdurvább körülmények között is. A 5IVE-T 2.0 alumínium zárókkal van ellátva, amelyek menetesek. A légtelenítő csavarok gyorsabb és egyszerűbb összeszerelést és töltést tesznek lehetővé. Új súrlódó kuplung ház A motor új öntött kuplungburkolatot és kimeneti fogaskereket kapott. Ez hajtja meg a fogaskígyót, amely rugalmasabban reagál a nyomaték központi differenciálműre történő átvitelére, és jobban ellenáll a nehéz üzemeltetési körülményeknek. * Az vízállósági specifikációkról az útmutatóban talál információt. A nedves környezetben való üzemeltetéshez tippek és trükkök találhatók a blogban. A csomag tartalma: Kész, összeszerelt RC autó modell Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND telepített alkatrészekkel: 6 csatornás Spektrum® 6200A vevő, Zenoah™ 32cc motor húzóindítóval, S900S kormányzószervó, S901T gázszervó, kerék kulcs, multifunkciós kulcs, lengéscsillapító szerszám, gyújtógyertya kulcs, párosító csatlakozó, kipufogó tömítés, imbuszkulcsok 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Használati útmutató SK és kézikönyv EN, DE, FR, IT. Ajánljuk megvásárolni: A működéshez szükséges kiegészítők: 2S Lipol akkumulátor vevőhöz Smart Spektrum LiPo 7.4V 4000mAh Rx IC3 akkumulátor Töltő Dynamite Prophet Sport Mini LiXX/NiMH 50W AC töltő Smart Spektrum Smart S1100 G2 1x100W AC töltő DSMR Spektrum adó Költséghatékony Spektrum DX5C DSMR adó Mechanikailag ellenálló Spektrum DX5 Rugged DSMR adó Csúcsminőségű Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR adó Minőségi 2 ütemű olaj Power Model 2T-S olaj benzines motorokhoz 500ml 95 oktános benzin Tartozékok a normál működéshez A RC modellek normál működéséhez szüksége van gumiabroncs ragasztóra, csavar ragasztóra, szerszámkészletre és szilikon olajra a lengéscsillapítókhoz. A kínálatunkból ajánljuk a költséghatékony RC autós szerszámkészletet. A gumiabroncs ragasztóval a gumikat a felnikhez ragasztják. Mindig szükséges, hogy a gumiabroncs az egész kerületen szorosan ragasztva legyen a kerék felnihez! Ha a gumiabroncs nem ragasztva az egész kerületen, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes ragasztani olyan anyagokat, mint a gumi vagy nylon, és a megszilárdulás után rugalmas marad. A kínálatunkból ajánljuk a Robitronic Tire Glue ragasztót - lásd az ajánlott tartozékokat. Időnként szükséges a szilikon olaj kiegészítése a modell lengéscsillapítóiban és az olaj cseréje a differenciálművekben. A normál használat során csak csekély szilikon olaj szivárog a lengéscsillapítók dugattyúin. Ha a dugattyúk felülete vagy a tömítések állapota rossz, az olaj szivárgás jelentős lehet. Ezekre az esetekre javító készletek vagy egyes alkatrészek állnak rendelkezésre. A kínálatunkból ajánljuk a TLR (Team Losi Racing) szilikon olajokat, lásd az ajánlott tartozékokat. A normál karbantartáshoz szükséges csavar ragasztó. A fém anyagba (pl. motor csavarok, beállító csavar a fogaskerékben) csavarozott csavarokat ezzel a ragasztóval kell biztosítani a meglazulás ellen. Akkumulátor védőburkolatok A védőburkolatok célja a szállítással és az akkumulátorok töltésével kapcsolatos kockázatok csökkentése. A LiPo akkumulátorok képesek, kis méretük és alacsony súlyuk mellett, magas kisütési áramokat biztosítani, és nagy kapacitással rendelkeznek a hosszú vezetési idő érdekében. Ezzel szemben a LiPo akkumulátor különösen érzékeny a mechanikai sérülésekre.

Játszani és nálunk vásárolni megéri