Losi DBXL 2.0 1:5 4WD RTR Icon
Jellemzők:
Gyors, nagy, erős és szórakoztató benzines Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy 1:5 méretarányban, terepversenyekhez vagy akcióvezetéshez. Élvezze a Zenoah® motor nagy teljesítményét a 32 cm3-es térfogattal. Robusztus konstrukció alumínium házzal, Spektrum™ SLT3 RC készlettel.
Kitartás, erő és sebesség – ez a DBXL Icon 2.0 4WD Buggy a Lositól. Kiváló minőségű alváza a versenyeken bevált technológián alapul. Mindent a lehető legjobb teljesítményre terveztek. Az új nagy átfolyású légszűrő lehetővé teszi, hogy a motor több levegőt szívjon be a motor maximális teljesítménye érdekében. Az új kormányrúd és szervókímélő szerelvény bármilyen környezetben irányítása alatt tartja autóját. Erős autó alumínium alvázon, óriási lengéscsillapítókkal. Kiváló minőségű acél fogaskerekek és masszív karosszéria. Nagy tartály akár 40 perces vezetéshez!
Tartós alváz
Az alvázlemez 4 mm-es szilárdságú 6061-T6 alumíniumból készült, amelyet a súlycsökkentés és a maximális merevség érdekében megmunkáltak. Az alkatrészek úgy vannak elhelyezve, hogy ideális súlyeloszlást érjenek el. Az egyszerű tankolást, akkumulátorcserét és szervizelést a strapabíró vázszerkezetű összecsukható karosszéria biztosítja.
2 ütemű benzinmotor Zenoah ® G320 32 cc
Az új, nagyobb, 32 köbcentis motor több lóerőt és több szórakozást biztosít! A motor húzóindítóval indítható, centrifugális tengelykapcsolóval rendelkezik, egyszerű és gazdaságos működés. A nagyobb légszűrő javítja a beszívást és növeli a teljesítményt.
Új kardán patkók
A központi hajtótengelyek patkóit újratervezték, hogy immár gyűrű alakúak legyenek, mint az 5IVE-T, ami minimálisra csökkenti a hajtáslánc meghibásodásának lehetőségét.
5 mm-es féltengelyes csapok
A nagyobb, 5 mm-es féltengelycsapok ellenállnak a megnövekedett motorteljesítménynek, és biztonságosan továbbítják az erőt a kerekekre. Ugyanakkor a csapok továbbra is cserélhetők.
Fix differenciálműágy
A differenciálművek módosított ágya most szilárdan rögzítve van csavarokkal. A sebességváltók így megbízhatóan és precízen működnek még megerőltető, pattanásokkal és hasonlókkal teli vezetés közben is.
Kormányzás és szervókímélő
Az új kormányrendszer erőteljes integrált szervókímélővel és két rúddal ellátott fém szervokarral még az igényes versenyzést is kibírja. A szervo-kímélő biztonságosan csillapítja az ütéseket a szervo fogaskerekek védelme érdekében.
Alumínium lengéscsillapító tornyok
A 6 mm vastag alumínium első és hátsó lengéscsillapító tornyok nemcsak rendkívül tartósak és egyben könnyűek, de a lengéscsillapító rögzítésére szolgáló előre fúrt furatoknak köszönhetően lehetővé teszik a menettulajdonságok hangolását.
Olajjal töltött alumínium lengéscsillapítók
Óriási első és hátsó alumínium lengéscsillapítók robusztus dugattyúkkal, melyek teljes mértékben 1:5 autók terhelésére lettek méretezve. A nagy mennyiségű olaj biztosítja a lengéscsillapítók valósághű működését. A rugó előfeszítése egyszerűen állítható a lengéscsillapító testén található anyával.
Ágyak szolgálnak
A szervoágy lehetővé teszi egy vagy két Maxi szervó működtetését, valamint leegyszerűsíti a fojtószelep/fék-összekapcsolást és a beállítást.
Stabilizátorok
A tengelystabilizátorok hatékonyan megakadályozzák a modell megdöntését kanyarban, és javítják a menettulajdonságokat.
Alvázmerevítők
Az új dupla hátsó futóműmerevítők és a torziós rúd növelik az alváz merevségét és tartósságát.
Motorágy
Az alváz strapabíró lemeze egyben a motor ágyát is képezi. A rögzítőfuratok lehetővé teszik a motor helyzetének és a fogak közötti hézag pontos beállítását.
Üzemanyag tartály
Az új, nagyobb, 800 cm3-es üzemanyagtartály hosszabb üzemidőt biztosít. A tartály szabványos kupakkal van felszerelve.
A középső differenciálmű és a fék tárolása
A középső differenciálmű új elhelyezkedése lehetővé teszi a tárcsafékek gyors és egyszerű beállítását. Az első és a hátsó fékek hatékonysága egymástól függetlenül állítható.
Fojtószelep és kormányszervó
A modell két nagy teljesítményű, fém fogaskerekes szervóval van felszerelve. Az egyik szervó a kerekek forgatására szolgál, a másik a gázt, a gázt és a féket vezérli.
Spektrum SLT3 jeladó
A 2,4 GHz-es sávban működő Spektrum SLT3 3 csatornás kormánytávadó kompatibilis az SLT protokollal. A Spektrum SLT3 adó kis súlya lehetővé teszi, hogy fáradás nélkül tartsa. A kormánykereket habszivacs perem borítja a szilárd fogás érdekében. A kezelőszervek elrendezése praktikus és intuitív – minden kezelőszerv úgy van elhelyezve, hogy szükség esetén gyorsan elérhető legyen. Biztonságos hurok áll rendelkezésre a hevederhez való rögzítéshez.
- Spektrum SLT 3 csatornás kormánykerék RC készlet a megbízható vezérlésért
- Bevált konstrukció a kényelmes, fáradtság nélküli fogásért
- Korlátozási lehetőségek max. szabályozási csatorna eltérések
- Gáz- és kormányberendezés, gázkar és kormány hátramenet
- Motorteljesítmény-korlátozó 50%, 75% és 100%
- A harmadik csatornát további eszközökhöz használhatja, pl. hangmodulokhoz.
Spektrum SR315 DSMR Sport
Az új generációs SR315 DSMR Sport vevő mikro változatban mindössze 6 grammot nyom. Választható SmartSafe™ vagy "Gáz" Failsafe, nyomógombos párosítás. A DSMR technológia biztosítja a vevő teljes hatótávolságát és gyors reagálását.
- Doboz kialakítás lekerekített sarkokkal és kis tömeggel
- A párosítási gombnak köszönhetően nincs szükség párosítási csatlakozóra
- A SmartSafe™ Failsafe és a "Gáz üzemmód" párosítva elérhető
- Biztonságos DSMR modulációs protokoll és magas, 5,5 ms-os képfrissítési sebesség
- Kompatibilis a SMART telemetriával (kompatibilis DMSR adó SPEKTRUM műszerfalalkalmazással)
Jellemzők Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR
- Robusztus és tartós modell 4x4 hajtással
- Kétütemű benzinmotor Zenoah® G320 32cc
- Húzza meg az önindítót és a centrifugális tengelykapcsolót
- Meghajtás típusa: előre / fék (hátramenet nincs)
- 4 mm-es alumínium alváz megerősítésekkel
- Első és hátsó tárcsafék
- Zárt differenciálművek
- Integrált szervo-kímélő
- Alumínium, olaj lengéscsillapítók, alumínium lengéscsillapító tornyok
- Tartály 800 cc
- Kerekek gyöngyzáró gyűrűkkel a gumiabroncsok ragasztás nélküli cseréjéhez
- 3 csatornás RC készlet, SLT3 adó, SR315 vevő
- Kormány és gázszervó 2x S906
* A vízállóságra vonatkozó információkért lásd a használati útmutatót. Tippek és trükkök a nedves környezetben való működéshez a blogban találhatók.
Csomag tartalma:
A csomag egy 1:5 méretarányú Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR RC autómodellt tartalmaz, beépített alkatrészekkel: Zenoah® G320 32cc-es kétütemű benzinmotor, Spektrum SR315 vevő, S906 kormányszervo, S906 fojtószelep szervo. SLT3 3 csatornás adó, vevő akkumulátor LiPo 7.4 V 4000 mAh IC3, 4x AA elem az adóhoz. Szerszámkészlet: tengelykulcs, 24 mm-es kerékkulcs, imbuszkulcs (2, 2,5, 3, 4 mm). Szlovák nyelvű oktatás és kézi EN, DE, FR, IT.
A következők megvásárlását javasoljuk:
A modell üzembe helyezéséhez szüksége lesz - töltőre a vevő LiPo akkumulátorához, kiváló minőségű olajra kétütemű motorokhoz, üzemanyagra (92-98 oktánszámú benzin).
Töltő RX akkumulátorhoz
A csomagban található 2S LiPo IC3 akkumulátor töltéséhez töltő hozzáadása szükséges.
- Hálózati töltő Spektrum Smart S155 egy kimenettel 1x55W.
- Spektrum Smart S100 USB-C töltő egy kimenettel 1x100W.
- Spektrum Smart S250 hálózati töltő két kimenettel 2x50W.
Az akkumulátor fent említett töltőhöz való csatlakoztatásához IC5/IC3 töltőadapter szükséges.
- Hálózati töltő Spektrum Smart G2 S155 1x55W AC egy kimenettel 55W .
- Nagy teljesítményű hálózati töltő Spektrum Smart G2 S1400 1x400W AC egy kimenettel 400W .
- Nagy teljesítményű hálózati töltő Spektrum Smart G2 S2200 2x200W AC két kimenettel 2x200W .
Üzemanyag tartály
Az egyszerű tankolás érdekében 500 ml-es üzemanyagtartályt ajánlunk.
Tartozékok a normál működéshez
Az RC modellek normál működéséhez gumiabroncs ragasztóra, csavaros ragasztóra, szerszámkészletre és szilikonolajra van szükség a lengéscsillapítókhoz. Kínálatunkból egy kedvező árú szerszámkészletet ajánlunk RC autókhoz.
A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok lemezfelnihez való ragasztására használják. Mindig szükséges, hogy a gumiabroncs végig szilárdan a felnihez tapadjon! Ha a gumiabroncs nincs teljesen ragasztva, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat ragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a keményedés után a ragasztó rugalmas. Kínálatunkból a Robitronic Tire Glue-t ajánljuk – lásd az ajánlott tartozékokat.
Néha szilikonolajat kell hozzáadni a modell lengéscsillapítóihoz, és ki kell cserélni az olajat a differenciálművekben. Normál működés közben a lengéscsillapító dugattyúrudain csak kisebb szilikonolaj szivárog. Ha a lengéscsillapító dugattyúk felülete vagy a tömítés állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekhez az esetekhez javítókészleteket vagy egyedi alkatrészeket szállítunk. Szilikonolaj kínálatunkból a TLR (Team Losi Racing) szilikonolajokat ajánljuk, lásd az ajánlott tartozékokat.
A rutin karbantartáshoz csavaros ragasztó szükséges. A fémanyagba csavart csavarokat (pl. csavarok a motorban, állítócsavar a fogaskerékben) ezzel a ragasztóval kell biztosítani a kilazulás ellen.
Védőcsomagolás az akkumulátorokhoz
A védőcsomagolást úgy tervezték, hogy korlátozza az akkumulátorok szállításával és töltésével kapcsolatos kockázatokat. A LiPo akkumulátorok kis méretek és kis tömeg megőrzése mellett nagy kisülési áramot biztosítanak, és nagy kapacitással rendelkeznek, hosszú vezetési időre. Éppen ellenkezőleg, a LiPo akkumulátor különösen érzékeny a mechanikai sérülésekre.