Elektronikus játékok25 termék

Legkeresettebb termékek
1
Digitális játék Falling cubes puzzle műanyag 7x14cm zöld elemekkel hanggal
Utolsó darab a raktáron
1 830 Ft
2
Vtech Nezbedné písmenká
3 - 7 nap
9 410 Ft
3
Lexibook Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite
3 - 7 nap
27 940 Ft
Kiszűrve 25 termék
6+

Lexibook Elektronikus beszélő játék - Tengeri csata (CZ/SL/PL/HU)

Gyerekként játszottál stratégiai hajójátékkal? Mutassa be gyermekeinek modern formában! Egy beszélő elektronikus játék tengeri csatákkal két játékos számára, hosszú ideig szórakoztatja a gyerekeket. Harcolhat önmaga ellen vagy számítógépes ellenfél ellen. Az indulás egyszerű – egyszerűen állítsa sorba öt hajóját egy óceánhálón, adja meg az egyes hajók koordinátáit, majd csak lőjön. Válassza ki a cél koordinátájának betűjét és számát, majd nyomja meg a "PAL" gombot. Próbáld meg stratégiailag elsüllyeszteni ellenfeled flottáját, mielőtt elpusztítja a tiédet. Jelölje meg a sikeres és sikertelen találatokat piros-fehér csapokkal (a felső rácson jelölje meg a találatait, az alsón az ellenfélét). Válasszon a két játékmód közül – egyszerű mód vagy kemény mód, ahol a számítógép nem határozza meg a hajótalálat típusát. A játék valósághű harci hangokat és villogó fényeket tartalmaz, amikor egy hajó elsüllyed vagy eltalálják. Szóval harcoljunk! A játék három darab 1,5 V-os AA/LR6 elemmel működik (a csomag tartalmazza). A játékot négy nyelven állíthatod be (CZ/SL/PL/HU), és az óceánrácsok alatt is van tárhely az összes játékdarabnak. A játék 5 perc tétlenség után automatikusan kikapcsol (a játék beállításai a kikapcsolás után nem kerülnek mentésre). A stratégiai játékok jó eszköz a gyermekek értelmi fejlődésének serkentésére. Ideálisak a deduktív érvelési készségek gyakorlására és a célok kidolgozott terveken keresztüli elérésének tanulására. Ezenkívül az ilyen típusú játékok megtanítják a gyerekeket a problémák megoldására, ami felnőttként is jól jön. Főbb jellemzők: Elektronikus beszélőjáték tengeri csatákkal Nagyszerű szórakozás gyerekeknek 1-2 játékos: játssz a számítógép ellen, vagy hívj ki egy barátot A játék célja, hogy elsőként elsüllyesszük az ellenfél 5 hajóját Az intellektuális fejlődés serkentése A logikus érvelés gyakorlása 2 játékmód: könnyű vagy nehéz (a számítógép nem határozza meg az eltalált hajó típusát) 4 nyelv (cseh, szlovák, lengyel, magyar) Valósághű harci hangok (lövés, ütés, elsüllyedt cél) és villogó fény Automatikus kikapcsolás 5 perc inaktivitás után (a játékbeállítások nem kerülnek mentésre 10 műanyag hajó 80 piros csap 200 fehér csap 2 óceánrács 2 célháló Tárolás az óceáni rácsok alatt Tápellátás: 3x 1,5 V AA/LR6 elem (a csomag tartalmazza)
5+

Elektronikus asztali pinball Disney Stitch

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flipper játékot. A játék célja, hogy a golyót a lehető leghosszabb ideig mozgásban tartsa, és a lehető legmagasabb pontszámot szerezze. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a golyó a karok (uszonyok) közé essen, miközben azokat a középen található ütközőkkel való visszapattanásra használják. Ezek az ütközők lehetővé teszik számukra, hogy pontokat szerezzenek – minél több ütközés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényhatások egészítik ki, mint egy igazi flipper játékban. Két állvány biztosítja a flipper számára az ideális játék szöget. Az LCD kijelzőn látható a pontszám, és egyszerű vezérléssel be- és kikapcsolhatók a hangok, valamint új játék indítható. A gyerekek játszhatnak egyedül, vagy versenyezhetnek barátaikkal a legmagasabb elért pontszám megdöntéséért. Nos, irány a játék! A játék három 1,5 V C/LR14 típusú elemről működik (az elemek nem tartozékai a csomagnak). A flipper játék szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de jelentőséggel bír a motoros készségek fejlesztésében vagy fenntartásában. A gyerekek javíthatják a szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a megfelelő időzítést. Főbb jellemzők Elektronikus asztali flipper játék Disney Stitch gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (a legmagasabb elért pontszám megdöntése) A játék célja: a golyót a lehető leghosszabb ideig mozgásban tartani és pontokat gyűjteni az ütközők eltalálásával A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflexek és időzítés gyakorlása Digitális pontozás – LCD kijelző a pontszám megjelenítésére, zene, hang és fényhatások, mint egy igazi flipper játékban 4 kar (uszony) és 5 ütköző (akadály) 1 golyó a belsejében, könnyen kezelhető gombok (játék indítása, játék visszaállítása, zene be-/kikapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játék szög biztosításához Tápegység: 3x 1,5 V C/LR14 típusú elem (az elemek nem tartozékai a csomagnak), az elemtartót csavarhúzóval nyithatja (nem tartozék) Korosztály: 5+
3+

Vtech Nezbedné písmenká

Csintalan levelek Ügyességi játék 3 éves gyermekek számára. 1-4 játékos számára. A játék fejleszti a kézi készségeket, betűket és koncentrációt tanít. Figyelem! Mindent el kell kapni a kitűzött határ előtt! Ha lejár az idő, a betűk megjelennek! Ügyességi játék 3 éves gyermekek számára. Ellenőrizze az észlelést, a logikus gondolkodást és a kézügyességet! 1. játék (a legkisebbeknek): Helyezze a betűket az időkorlátba a megfelelő rovatokba. Nyomja meg a játéktáblát, nyomja meg az időzítő gombot a START állásba az időmérő elindításához. És akkor kezdje el betűket helyükre tenni, amilyen gyorsan csak lehet! Ha az összes betű elkészült az idő lejárta előtt, nyomja meg a STOP gombot. Ha nem sikerül, akkor a betű megjelenik, és a betűk kiürülnek. Nehézségi szint A játék az idő hossza és a színválasztás szerint oszlik meg. Nagy kihívás. Válasszon két színű betűt a játékhoz. Extra kihívás. Válasszon három színű betűt a játékhoz. Szórakoztató kihívás. Használja az összes betűt a játékhoz Más játékok: Word Builder II. 1. Helyezze a játékkártyát a párna nyílásaiba. 2. Hozzon létre minél több szót a kiválasztott időben. 3. Tegye félre a használt betűket, de a következő szóban újra felhasználhatja őket. 4. A játékosok mindig ugyanazt az időtartamot állítják be, és az nyer, aki a legtöbb levelet kapja. Bomba (többjátékos) 1. Rajzolj betűket a játékosok számának megfelelően. Aki felhívja az A betűt, elindítja a játékot. 2. Az idő kezdete után a játékosok egy-egy betűt helyeznek el. 3. Aki nem tesz levelet az idõ vége elõtt, kizárják. Kombinálhat különböző játékokat, és újakat találhat ki! Segítő nélkül egyáltalán nem könnyű, még a felnőttek számára sem! Próbálja ki és nézze meg! Sok szórakozást kívánunk! Kor: 3+
7+

Lexibook Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite

A ChessMan Elite egy elektronikus interaktív sakktábla, amelyet a könnyű tanulásra és a sakkkészségek fejlesztésére terveztek. Ez a kifinomult sakkjáték LED-ekkel rendelkezik (vízszintes és függőleges), amelyek rögzítik a megtett mozdulatokat, és kiemelkedik az ELO 1800 rendszernek köszönhetően, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékosok párban élvezhetik a játékot, vagy szembeszállhatnak egy automatikus ellenfél kihívásával. A 64 játékszint 4 különböző játékstílusra osztva (Normál, Támadó, Védekező, Kockázatos), így a játék minden játékoshoz igazítható. A kezdők megtanulhatják, hogyan kell játszani 5 pályával gyerekeknek és kezdőknek, ahol az automatikus ellenfél arra készteti a játékost, hogy haladjon előre úgy, hogy szándékosan adja fel a mancsait. A ChessMan Elite rendelkezik egy edzésmóddal, amely jelzi a játékosnak, hogy a megtett lépés optimális volt-e, és felszólítja, hogy próbálkozzon egy új lépéssel. Ezenkívül lehetővé teszi az 50 lépéses szabály megtanulását és gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését. 5 mozdulaton belül képes megoldani egy "checkmate" játékot, vagy akár 24 órán keresztül elemzi a figurák elrendezését. A játék különféle funkciókat tartalmaz, mint például a "hint", "take back" lehetővé teszi, hogy visszavegye az utolsó 2 lépést (vagy 4 fél mozdulatot) vagy az automatikus játék. A játék három 1,5 V-os AA/LR6 elemmel (nem tartozék) vagy egy 9,0 V-os 300 mA-es adapterrel (nem tartozék) működik. A sakkozás jótékony hatással van a kritikus gondolkodásra, a stratégiai tervezésre és a memóriakészségekre, miközben szociális és versenyképes elemet biztosít minden korosztály számára. Az intellektuális kihívás, a kikapcsolódás és a játékon keresztüli kommunikáció lehetőségének vonzó kombinációját kínálja. Főbb jellemzők Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite 64 nehézségi szint 4 különböző játékstílusra osztva 5 szint kezdőknek – navigál a lejátszóban Támogatja a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriakészség fejlesztését Szórakoztató játék minden korosztály számára intellektuális kihívás formájában Fejlett sakkjáték teljesítménybesorolással az ELO 1800 rendszernek köszönhetően LED diódák (vízszintes és függőleges) az elvégzett mozdulatok + hangeffektusok megjelenítéséhez Egy "edzés" mód, amely megmondja a játékosnak, hogy az éppen tett lépése optimális-e, vagy lehetővé teszi számára, hogy új kísérletet tegyen 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen ("több lépés" szint két játékos közötti játékhoz, automatikus játékvezetővel) Lehetővé teszi az 50 lépéses szabály gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését Meg tudja oldani a sakkmattot 5 lépésen belül, vagy elemzi a darabok eloszlását akár 24 órán keresztül Különféle funkciók: "hint", "take back", amely lehetővé teszi 2 utolsó lépés visszavételét (vagy 4 fél mozdulat) vagy "mozgatás" (automatikus lejátszás) Tápellátás: 3x 1,5 V AA/LR6 elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék), csavarhúzóval (nem tartozék) nyissa ki a rekeszt Hozzávetőleges méretek: 34,7 x 23,8 x 3 cm
4+

Lexibook Játékkonzol Compact II Cyber Arcade 2,5" - 250 játék

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 250 előre beállított videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával. Sportolhat, akciózhat, kirakós, kalandjátékokat, platformereket és sok mást játszhat, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Játssz tömlőt, kockát, tengeri csatát, sudokut, focit vagy kosárlabdát. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen kívül nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 2,5 hüvelykes (6,35 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápegység: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Pocket Game Console 250 előre beállított játék, beleértve a tömlőt, kockát, tengeri csatákat, sudokut, focit, kosárlabdát és sok mást. Nagyszerű utazáshoz, hogy elfoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, játékterem, platform, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Képernyőfelbontás: 256 x 240 px Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak). Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek A termék méretei: 12,4 x 6,4 x 2 cm
8+

Lexibook Elektronikus játék Akasztófa

Bemutatjuk a Šibenica elektronikus játékot, amely szórakoztató módon ösztönzi a gyerekek gondolkodását és egyben remek tanulási lehetőséget biztosít számukra. Ennek a játéknak két oldala van: Mester és Játékos, lehetővé téve a gyerekeknek, hogy váltsák egymást. A Mester olyan szavakat ír be, amelyek legfeljebb 8 betűt tartalmazhatnak, és a Játékos megpróbálja kitalálni őket. A játékosnak összesen 11 próbálkozása van, hogy felfedje a helyes szót, és elsőként kell kitalálnia 10 szót, hogy nyerjen. Amikor a Játékos kitalálja a helyes betűt, a Mester felfedi azt, és egy gomb megnyomásával hangjelzést ad. A játék négy nehézségi szintet kínál – időkorlát nélküli verziót, könnyű 240 másodperces, közepes 120 másodperces és nehéz 60 másodperces változatot. A pontszámokat mindkét oldalon látható számlálókon rögzítik, így nyomon követheti, ki áll közelebb a győzelemhez. Egy könnyű akasztófa mutatja a hátralévő esélyek számát, és szórakoztató hangeffektusok jelzik a játék különböző szakaszait. A játék három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). Az elemtartót csavarhúzóval nyithatja ki (nem része a csomagnak). A szójátékok nemcsak bővítik a szókincset és javítják a nyelvtant, hanem lehetővé teszik a gyerekek számára a szavak helyesírásának gyakorlását is. Ezek a játékok ösztönzik a stratégiai gondolkodást és a döntéshozatalt, amelyek megtanítják a gyerekeket minták keresésére, logikus gondolkodásra és problémák megoldására. Ezáltal a kritikai gondolkodás és az elemző készség fejlesztését is támogatják Főbb jellemzők Játék Akasztófa modern elektronikus formában Egy oktató játék tele mókával és nevetéssel A játék menetét fény- és hangeffektusok kísérik Javítja a szókincset és a nyelvtant Betűismeret és szavak helyesírásának gyakorlása Két játékszerep: Mester (beírja a szót) és Játékos (találd ki a szót) - a gyerekek mindkét szerepet eljátsszák A mester egy legfeljebb 8 betűből álló szót ír be - 73 betűs rész közül választhat A játékosnak 11 kísérlete van a helyes szó kitalálására Az akasztófa fénye a hátralévő esélyek számát mutatja A játék célja: először kitalálni 10 szót Lehetőség időkorlát hozzáadására: könnyű (4 perc), közepes (2 perc), nehéz (1 perc) A pontszám mindkét oldalon látható Az elemző készség, a stratégiai gondolkodás és a döntéshozatal fejlesztése szórakoztató formában Tápellátás: 3 db 1,5 V-os AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), az elemtartó rekesz csavarhúzóval nyitható (nem része a csomagnak)
3+

Lexibook AeroFoot - világító futballkorong + 2 kapu

A kétgólos futball-fénykorong szórakoztató elem minden futballszerető számára. A szuperdinamikus lebegő effektus izgalmas élményt nyújt, ahogy a levegő kiáramlik a lemezről, lehetővé téve a gyors és izgalmas játékmenetet. Könnyen siklik a padlón bármilyen sík felületen, ütésálló habszivacs élei pedig megvédik falait és bútorait az ütésektől játék közben. A színes fényeffektusok lehetővé teszik a játékot még sötétben is. A két cél könnyen összeszerelhető, és mindenhová magával viheti. A csomag tartalmaz egy felfújható labdát és egy pumpát is. A meghajtó belsejében lévő beépített újratölthető akkumulátor a mellékelt USB-kábellel tölthető. A lemez körülbelül 120 percet vesz igénybe, így a gyerekek 45 percig játszhatnak. A játék szórakoztató mozgásélményt kínál a gyerekeknek, támogatja a koordinációt és a csapatmunkát. Aktív időtöltést biztosít számukra, és serkenti motoros készségeik fejlődését. Főbb jellemzők Foci habkorong Lebegő hatás - levegő távozik a lemezből 2 gól strand labda Szivattyú Szórakoztató mozgásélmény Színes fényeffektusok a sötétben való játékhoz Könnyen siklik a padlón bármilyen sík felületen Ütésálló habszivacs élek védik falait és bútorait A célokat könnyű összeszerelni, és bárhová magaddal viheted Beépített újratölthető akkumulátor USB töltőkábel a csomagban Játékidő: 45 perc Töltési idő: 120 perc
4+

Lexibook Játékkonzol Compact II Cyber Arcade Mancs Őrjárat

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen kívül nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 2,5 hüvelykes (6,35 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápellátás: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Téma Mancs járőr Zseb játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, arcade, platformer, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek A termék méretei: 12,4 x 6,4 x 2 cm
4+

Lexibook Játékkonzol Cyber Arcade Pocket 1,8" Disney Hercegnők

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen túlmenően nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 1,8 hüvelykes (4,5 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápegység: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Disney Princess téma Pocket játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, platformer, kaland és még sok más 1,8 hüvelykes (4,5 cm) színes LCD kijelző Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak). Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében Beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek
5+

Lexibook Elektronikus játék tengeri csatákkal Nimitz Force

Játszottál gyerekként a stratégiai hajó játékot ceruzával és papírral? Mutassa be gyermekeinek modern formában! Egy elektronikus játék tengeri csatákkal két játékos számára, hosszú ideig szórakoztatja a gyerekeket. Könnyű elkezdeni – egyszerűen állítsa sorba öt hajóját az alsó rácson, mondja ki hangosan a koordinátákat, és lője rá az ellenfél flottáját. Nyomja meg az interaktív hangvezérlő gombokat a tüzeléshez, és tájékoztassa az ellenséget a találatairól. Próbáld meg stratégiailag elsüllyeszteni ellenfeled flottáját, mielőtt elpusztítja a tiédet. Piros és fehér gombostűkkel jelöld a sikeres és sikertelen találatokat (a felső rácson jelöld a találataidat, az alsón az ellenfeled). 3 jokert is használhatsz - egy megabombát, egy torpedót és egy radart az ellenséges hajók lelövésére. A játék valósághű harci hangokat és központi lámpát tartalmaz. Szóval fel a harcra! A játék három darab 1,5 V-os AA/LR6 elemmel működik (nem része a csomagnak). Nyissa ki az elemtartót egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak). A játék 5 perc inaktivitás után automatikusan kikapcsol. A stratégiai játékok jó eszköz a gyermekek értelmi fejlődésének serkentésére. Ideálisak a deduktív érvelési készségek gyakorlására és a célok kidolgozott terveken keresztüli elérésének tanulására. Ezenkívül az ilyen típusú játékok megtanítják a gyerekeket a problémák megoldására, ami felnőttként is jól jön. Főbb jellemzők Nimitz Force tengeri harci elektronikus játék Nagyszerű szórakozás gyerekeknek Két játékosnak A játék célja, hogy elsőként elsüllyesszük az ellenfél 5 hajóját Interaktív vezérlőgombok a lövöldözéshez és az ellenség tájékoztatásához a találatairól Az intellektuális fejlődés serkentése A logikus érvelés gyakorlása 3 Joker - Torpedó, Mega Bomb és Lefegyverző Radar Valósághű harci hangok és villogó fények Automatikus kikapcsolás 5 perc inaktivitás után 10 műanyag hajó, 2 torpedó, 2 mega bomba és 2 radar, 10 vörös zászló, 200 fehér és 68 piros csap Tápellátás: 3x 1,5 V AA/LR6 elem (nem része a csomagnak), csavarhúzóval nyissa ki a rekeszt (nem része a csomagnak)
5+

Lexibook Elektronikus asztali flipper A galaxis őrzői

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattanniuk. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Nyissa ki az elemtartót egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak). A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de fontos a motoros készségek fejlesztése vagy fenntartása szempontjából. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a megfelelő időzítést. Főbb jellemzők A galaxis őrzői téma Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: tartsa mozgásban a labdát, ameddig csak lehetséges, és gyűjtsön pontokat a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időmérő edzés Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (bordák) és 5 lökhárító (akadályok) 1 labda benne Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak)

Játszani és nálunk vásárolni megéri