Traxxas XRT 8S Ultimate 1:6 4WD RTR zöld
Jellemzők:
Az 1:6 méretarányú Traxxas XRT 8S RC autó ötvözi magában a versenyzésből inspirált kiváló dizájnt és konstrukciót, valamint a legendás X-Maxx modell teljesítményét és erejét. Ennek eredményeként egy teljesen új Off-Road autó platforma jött létre éles kormányzással és magas stabilitással, amely a vadonatúj, szuper teljesítményű VXL-8S hajtással még gyorsabb, és alapvetően eléri a 96 km/h sebességet!
Ez a limitált Ultimate verziójú modell gyárilag több mint 25 000 Kč értékű tuning alkatrészekkel van felszerelve. Ne hagyja ki ezt a páratlan RC modellt, amely a szabványos verzióhoz képest tartalmaz - alumínium, nagy szilárdságú eloxált váz alkatrészeket, TiN bevonatú lengéscsillapító dugattyúkat, ellenállóbb kormányzó szervót, javított abroncsokat és TQi adóegységet, amelyhez már beépített Bluetooth modul tartozik, amely lehetővé teszi a telemetria megjelenítését a telefonján.
A Traxxas XRT maximális vezetési élményre lett tervezve. Alacsony tömegpont, széles nyomtávolság és csúcsminőségű alkatrészek biztosítják az extrém teljesítményt. A váz nylonból készült moduláris kialakítással és integrált lengéscsillapító tartókkal. A kialakítás az X-Maxx modellből származik, és nagyon ellenálló az ütközésekkel szemben. Az összes fémből készült hajtómű "Cush Drive" elnyelő tagból áll, elő-, közép- és hátsó differenciálok, alumínium középső tengely, acél tengelyek és kerekek csapágyakkal.
A hajtásról egy speciálisan módosított új VXL-8S szabályzó és a Velineon 1200XL váltakozó áramú motor gondoskodik. A programozható Traxxas TQi adóegység gyárilag Bluetooth modullal van felszerelve a modell összekapcsolásához a mobiltelefonnal és a telemetria adatok megjelenítéséhez, például a sebesség vagy a motor fordulatszáma.
A modell kényelmes előkészítéséhez a karosszéria szegecs nélküli, egyszerű összeszereléssel és szétszereléssel rendelkezik. Az akkumulátorokat záróval ellátott rekeszekben rögzítik. Ez egy gyors, könnyű és kényelmes akkumulátorcser rendszer.
Újdonságok áttekintése
Maximális ellenállás
Az XRT Ultimate teljesen felszerelt alumínium alkatrészekkel a maximális szilárdság és ellenállás érdekében, amelyek ráadásul színben harmonizálnak. A világosan eloxált alkatrészek nemcsak jól néznek ki, hanem magas szilárdságot is biztosítanak az extrém vezetéshez.
Beépített Bluetooth modul
A vezeték nélküli Traxxas Link modul az XRT Ultimate szerves része. Így rendelkezésére áll a sebesség, a motor fordulatszáma, a motor hőmérséklete és az akkumulátor feszültsége, mindez Bluetooth segítségével a Traxxas Link ingyenes alkalmazásával a telefonján.
Javított abroncsok
Az XRT Ultimate Gravix™ abroncsok könnyű szövetpánttal vannak ellátva, amely megakadályozza a kilyukadást nagy sebességeknél a sziklaszilárd biztonság érdekében. Az irányított mintázat kiváló tapadást biztosít és halkabb, mint a tipikus terepjáró abroncsok.
Moduláris kialakítás
A moduláris kialakítás lehetővé teszi az elő- vagy hátsó rész teljes leszerelését. Pár perc alatt teljes hozzáférést biztosít a könnyű szervizeléshez és beállításhoz. Az autó vázának modularitása jelentősen egyszerűsíti a karbantartást, és lehetővé teszi a differenciálokhoz és az alkatrészekhez való könnyű hozzáférést.
Nylon váz
A modell váza kompozit présöntvényből készül, amely a térbeli kialakításának köszönhetően nagyon merev és könnyű. Ez a kialakítás lehetővé teszi a kemény ütközések elnyelését tartós károsodás nélkül. Az alváz alját három csúszólemezzel védik, amelyeket könnyen cserélhet, ha megsérülnének.
Integrált lengéscsillapító tornyok
A modell egy olyan bevált technológiát használ, amely közvetlenül integrálja a lengéscsillapító tornyot a vázba, ami kivételes szilárdságot és ellenállást biztosít. Az ütközés során az energia tovább terjed a váz szerkezetébe és elnyelődik.
Tartós alkatrészek
A felfüggesztés karjai a Traxxas által használt legellenállóbb kompozit anyagból készülnek. Az első lökhárító és a hátsó szárnytartó kifinomult kialakítással rendelkezik egy abszorpciós zónával az ütközések ellen.
GTX lengéscsillapítók
A masszív GTX lengéscsillapítók pontosan tervezettek és beállítottak ehhez a nagy modellhez. Az alumínium, színben eloxált testet alumínium fejek és anyacsavar, masszív acél dugattyúk, titán-nitrid bevonattal, masszív rugók és pontos tömítő X-gyűrűk alkotják. A megfelelő működés érdekében a lengéscsillapítókat optimális viszkozitású olajjal töltik fel.
Éles kormányzás
A Dual-Bellcrank kormányrendszer gyors és precíz kormányzást biztosít. A kormányzó szervóvédő a kormányzást védi az ütközésektől a kormányzó oszlop felső részén.
Motor tartó és hűtő
Négy csavar rögzíti a motort a helyén és határozza meg a pontos fogaskerék közötti hézagot az adott áttételi arány mellett. A motort két ventilátorral ellátott hűtő hűti, hogy megfelelő működési hőmérsékletet biztosítson még teljes terhelés esetén is.
Akkumulátor rekeszek
A Traxxas XRT 8S távirányítós autó modell két akkumulátor rekeszt tartalmaz az alváz oldalain, két LiPol 4S akkumulátor elhelyezésére. Az akkumulátorok alacsony tömegpontot biztosítanak az aljukon.
Hajtáslánc
Az XRT RC autó modell teljes fém hajtásláncot használ, amelyet az X-Maxx modellből vettek át és keményen teszteltek. Azonosak a differenciál dobozok a csapágyak tökéletes támogatása érdekében.
Abszorpciós rendszer Cush Drive
Az innovatív Cush Drive rendszer speciális alkatrészt használ a motor rázásának elnyelésére, amelyet elasztomer tömítésekkel láttak el. A rendszer helyettesíti a súrlódó kuplungot, és hatékonyabbá és megbízhatóbbá teszi a hajtást bonyolult beállítás nélkül.
Differenciálok
Az 4x4 meghajtású modellben elő-, közép- és hátsó differenciál található a hajtás teljesítményének elosztására. A középső differenciál nagyon sűrű 20M cSt olajat használ, hogy a teljesítményt kihasználja a villámgyors gyorsulás során anélkül, hogy csúszás lenne. Az egyenes differenciálok négy fém fogaskereket használnak az ellenálló képesség és hosszú élettartam érdekében.
Középső hajtó tengely
A teljesítmény átvitelét az tengelyek között egy hajlított alumínium középső hajtó tengely végzi. Az innovatív tömítés megakadályozza a port és a szennyeződéseket a középső alagútban.
Acél tengelyek
A masszív acél hajtó tengelyek bordázott kivezetéssel a differenciálból biztonságosan átadják a motorteljesítményt a kerekeknek. A CV ízületek párhuzamos kialakításának köszönhetően a tengelyek sima mozgást biztosítanak minden felfüggesztési helyzetben.
Csapágyak
Az új, nagy szilárdságú alumínium felnik eloxáltak és nagy zárt golyóscsapágyakat tartalmaznak. Ez biztosítja az extrém sima futást és hihetetlen ellenállást.
Kerekek XRT
A nagy verseny tárcsák matt fekete felülettel rendelkeznek, nagy 24 mm-es unással (hatlapú bordázott) és 17 mm-es alumínium biztosító anyával a biztonságos rögzítéshez a felnin. A Gravix abroncsok a pályán és terepen is kiváló teljesítményt nyújtanak. Az erős középső váz és a szövetpánt megerősítés minimalizálja a kilyukadást nagy sebességnél.
Telepített alumínium alkatrészek áttekintése
Karosszéria
Szegecs nélküli karosszéria
A szabadalmaztatott szegecs nélküli karosszéria rögzítés egyszerű, gyors és a szegecs nem zavarja a modell tiszta megjelenését.
Védőkeret
A karosszériát belsőleg megerősített keret védi az ellenállás érdekében.
Tetőcsíkok
A tetőcsíkok megvédik a karosszériát a felborulások során keletkező karcolásoktól.
Légbeömlőnyílások
A karosszériában lévő légcsatornák hűtik a komponenseket.
Szárny
A magas nyomású hátsó szárny stabilitást biztosít magas sebességeknél.
Wheelie kerekek
A modell brutális teljesítménye miatt a hátsó támaszkerekek megakadályozzák az autó felborulását a gyors gázadásnál.
XRT vs. X-Maxx
Kormányzó szervó
A kormányzás egy erős, digitális Traxxas szervóval történik - TRA2085X. A maxi méretű szervó 26 kg.cm nyomatékkal, 0,16 s/60° sebességgel rendelkezik. Fém fogaskerekek. Két golyós csapágy a hatszögű tengelyen a precíz működés érdekében. Vízálló* kialakítás. A szervó hatékony hűtését a középső hűtő biztosítja.
Velineon 1200XL erős váltakozó áramú motor
A teljesítményes, érzékelő nélküli Velineon 1200XL motor 4 pólusú kivitelének köszönhetően nagyon sima futást biztosít. A hő hatékony elvezetését a motor fém testének köszönheti. Aranyozott 6,5 mm-es csatlakozók, 1275 kV és 5 mm-es kimeneti tengely.
VXL-8S szabályzó
Az RC modell autó speciálisan hangolt elektronikus váltakozó áramú VXL-8S szabályzóval van felszerelve. Bemeneti feszültség 4, 6 vagy 8 cellás LiPo (max. 33,6 V). Egyszerű beállítás egy gombbal. Állapotjelző LED-ekkel. Hőelvezetés masszív hűtővel és ventilátorral. Vízálló* kialakítás. Aranyozott 6,5 mm-es csatlakozók. 2 fokozatú LiPo akkumulátorok alacsony feszültségének érzékelése, hővédelem és túlfeszültség elleni védelem.
3 vezetési mód:
- Sport mód - Előre / Fékezés / Hátra
- Verseny mód - Előre / Fé