Traxxas XRT 8S Ultimate 1:6 4WD RTR kék
Jellemzők:
Az RC Traxxas XRT 8S autómodell 1:6 méretarányban ötvözi a versenyzésből inspirált kiváló dizájnt és konstrukciót a legendás X-Maxx modell teljesítményével és erejével. Az eredmény egy teljesen új Off-Road autó platform, éles kormánnyal és magas stabilitással, amely az új, szuper teljesítményű VXL-8S hajtással még gyorsabb, és alapértelmezetten akár 96 km/h sebességre is képes!
Ez a limitált Ultimate verziójú modell gyárilag több mint 25 000 Kč értékű tuning alkatrészekkel van felszerelve. Ne hagyja ki ezt a páratlan RC modellt, amely a standard verzióhoz képest tartalmaz - alumínium, nagy szilárdságú eloxált váz alkatrészeket, TiN bevonatú lengéscsillapító dugattyúkat, ellenállóbb kormányszervót, javított abroncsokat és TQi adóegységet, amelyhez már beépített Bluetooth modul is tartozik, amely lehetővé teszi a telemetria megjelenítését a telefonján.
A Traxxas XRT maximális vezetési élményt nyújt. Alacsony tömegpont, széles nyomtávolság és csúcsminőségű alkatrészek biztosítják az extrém teljesítményt. A váz nylonból készült, moduláris kialakítással és integrált lengéscsillapító tartókkal. Az építés a X-Maxx modell alapján történt, és nagyon ellenálló az ütközésekkel szemben. Az összes fémből készült hajtómű "Cush Drive" elnyelő tagból, elülső, középső és hátsó differenciálok, alumínium középső tengely, acél kardántengelyek és kerektárcsák két csapágyazással.
A hajtásról egy különlegesen módosított új VXL-8S szabályzó és a Velineon 1200XL váltakozó áramú motor gondoskodik. A programozható Traxxas TQi adóegység gyárilag Bluetooth modullal van felszerelve a modell csatlakoztatásához a mobiltelefonhoz és a telemetria adatok, mint például a sebesség vagy a motor fordulatszáma, megjelenítéséhez.
A modell kényelmes előkészítéséhez a karosszéria klipsz nélküli, egyszerű összeszereléssel és szétszereléssel rendelkezik. Az akkumulátorokat zárral ellátott rekeszekben rögzítik. Ez egy gyors, könnyű és kényelmes akkumulátorcsere rendszer.
Újdonságok áttekintése
Maximális ellenállás
Az XRT Ultimate teljesen el van látva alumínium alkatrészekkel a maximális szilárdság és ellenállás érdekében, amelyek ráadásul színben harmonizálnak. A világosan eloxált alkatrészek nemcsak jól néznek ki, hanem magas szilárdságot is biztosítanak az extrém vezetéshez.
Beépített Bluetooth modul
A vezeték nélküli Traxxas Link modul az XRT Ultimate standard része. Így rendelkezésére áll a sebesség, a motor fordulatszáma, a motor hőmérséklete és az akkumulátor feszültsége, mindez Bluetooth-on keresztül a Traxxas Link ingyenes alkalmazásával.
Javított abroncsok
Az XRT Ultimate Gravix™ abroncsok könnyű szövetpánttal vannak ellátva, amely megakadályozza a kipufogást magas sebességeknél a sziklaszilárd biztonság érdekében. Az irányított mintázat kiváló tapadást biztosít, és halkabb, mint a tipikus terepjáró abroncsok.
Moduláris kialakítás
A moduláris kialakítás lehetővé teszi az elő- vagy hátsó rész teljes szétszerelését. Néhány perc alatt teljes hozzáférést kap a könnyű szervizeléshez és beállításhoz. Az autó vázának modularitása jelentősen egyszerűsíti a karbantartást, és könnyebbé teszi a differenciálokhoz és az alkatrészekhez való hozzáférést.
Nylon váz
A modell váza kompozit présöntvényből készül, amely a térbeli koncepciójának köszönhetően nagyon merev és könnyű. Ez a kialakítás lehetővé teszi a kemény ütközések elnyelését anélkül, hogy tartós károsodás következne be. Az alváz alulról három csúszólemezzel van védve, amelyeket szükség esetén könnyen cserélhet.
Integrált lengéscsillapító tornyok
A modell egy olyan bevált technológiát használ, amely az lengéscsillapító tornyot közvetlenül a vázba integrálja, ami kivételes szilárdságot és ellenállást biztosít. Az ütközés során az energia tovább terjed a futómű szerkezetébe és elnyelődik.
Tartós alkatrészek
A felfüggesztés karjai a Traxxas által használt legellenállóbb kompozit anyagból készülnek. Az első lökhárító és a hátsó szárny tartója kifinomult kialakítással rendelkezik egy abszorpciós zónával az ütközések esetére.
GTX lengéscsillapítók
A masszív GTX lengéscsillapítók pontosan tervezettek és beállítottak ehhez a nagy modellhez. Az alumínium, színes eloxált testet alumínium fejek és anyák, keményített acél dugattyúk titán-nitrid bevonattal, masszív rugók és pontos tömítőgyűrűk alkotják. A megfelelő működés érdekében a lengéscsillapítókat optimális viszkozitású olajjal töltik fel.
Éles kormányzás
A Dual-Bellcrank kormányrendszer gyors és precíz kormányzást biztosít. A karcsú szervóvédő a kormányzást a lökések ellen védi a felső oszlopon.
Motor tartó és hűtő
Négy csavar rögzíti a motort a helyén, és meghatározza a pontos fogaskerék közötti hézagot a megadott áttétel mellett. A motor hűtőventillátorral van felszerelve a megfelelő működési hőmérséklet fenntartása érdekében még teljes terhelés esetén is.
Akkumulátor rekeszek
A Traxxas XRT 8S távirányítós autómodell két akkumulátor rekeszt tartalmaz az autó alváza oldalain, két LiPol 4S akkumulátor elhelyezésére. Az akkumulátorok alacsony tömegpontot biztosítanak az aljukon.
Hajtáslánc
Az XRT autómodell teljes fémből készült hajtásláncot használ, amelyet az X-Maxx modellből vettek át és keményen teszteltek. Azonosak a differenciál dobozok is a csapágyak hibátlan támogatása érdekében.
Abszorpciós rendszer Cush Drive
Az innovatív Cush Drive rendszer speciális alkatrészt használ a motor rázásának elnyelésére, amelyet elasztomer tömítésekkel szereltek fel. A rendszer helyettesíti a súrlódási kuplungot, és hatékonyabbá és megbízhatóbbá teszi a hajtást bonyolult beállítás nélkül.
Differenciálok
A 4x4 hajtás teljesítményének elosztásához az autómodell elő-, középső és hátsó differenciállal van felszerelve. A középső differenciál nagyon sűrű 20M cSt olajat használ, hogy a teljesítményt kihasználja a villámgyors gyorsítás során anélkül, hogy csúszás lenne. Az egyes differenciálok négy fém fogaskereket használnak az ellenálló képesség és hosszú élettartam érdekében.
Középső hajtó tengely
Az átvitel a tengelyek között alumínium középső hajtó tengellyel történik barázdázással. Az innovatív tömítés megakadályozza a port és a szennyeződéseket a középső alagútban.
Oceános tengelyek
A masszív acél hajtó tengelyek barázdázott kimenettel a differenciálból biztonságosan átadják a motorteljesítményt a kerekekhez. A CV ízületek párhuzamos kialakításának köszönhetően a tengelyek sima mozgást biztosítanak minden felfüggesztési helyzetben.
Csapágyak
Az új, nagy szilárdságú alumínium agyak színes eloxálással rendelkeznek, és nagy zárt golyóscsapágyakat tartalmaznak. Ez rendkívül sima futást és hihetetlen ellenállást biztosít.
Kerekek XRT
A nagy verseny tárcsák matt fekete felülettel, nagy 24 mm-es unással (hatlapú barázdával) és 17 mm-es alumínium biztosító anyával rendelkeznek a biztonságos rögzítés érdekében a tengelyen. A Gravix abroncsok tervezettek kiváló teljesítményt nyújtani a pályán és terepen egyaránt. Az erős középső váz és a szalag megerősítés minimalizálja a kipufogást magas sebességeknél.
Telepített alumínium alkatrészek áttekintése
Karosszéria
Klipsz nélküli karosszéria
A szabadalmaztatott klipsz nélküli karosszéria rögzítés egyszerű, gyors és a klipszek nem zavarják a modell tiszta megjelenését.
Védőkeret
A karosszériát belsőleg megerősített keret védi az ellenállás érdekében.
Tetőcsíkok
A tetőcsíkok megvédik a karosszériát a felborulások során keletkező karcolásoktól.
Légbeömlőnyílások
A karosszériában lévő légcsatornák hűtik a komponenseket.
Szárnyas kormány
A magas nyomású hátsó szárny stabilitást biztosít magas sebességeknél.
Wheelie kerekek
A modell brutális teljesítményű, ezért hátsó támaszkerekekkel van felszerelve, amelyek megakadályozzák az autó felborulását a gyors gázadás során.
XRT vs. X-Maxx
Kormányszervó
A kormányzás egy erős, digitális Traxxas szervóval történik - TRA2085X. A maxi méretű szervó 26 kg.cm nyomatékkal, 0,16 s/60° sebességgel rendelkezik. Fém fogaskerekek. Két golyós csapágy a hatszögű tengelyen a precíz működés érdekében. Vízálló* kialakítás. A hatékony szervóhűtésről a középső hűtő gondoskodik.
Velineon 1200XL erős váltakozó áramú motor
Az erős, érzékelő nélküli Velineon 1200XL motor 4 pólusú kivitelének köszönhetően nagyon sima futást biztosít. A hő hatékony elvezetését a motor fém testének köszönheti. Aranyozott 6,5 mm-es csatlakozók, 1275 kV és 5 mm-es kimeneti tengely.
VXL-8S szabályzó
Az RC modell autó egy speciálisan hangolt elektronikus váltakozó áramú VXL-8S szabályzóval van felszerelve. 4, 6 vagy 8 cellás LiPo bemeneti feszültség (max. 33,6 V). Egyszerű beállítás egy gombbal. Állapotjelző LED-ekkel. Hőelvezetés masszív hűtővel és ventilátorral. Vízálló* kialakítás. Aranyozott 6,5 mm-es csatlakozók. 2 fokozatú LiPo akkumulátorok alacsony feszültségének érzékelése, hővédelem és túlfeszültség elleni véde