400 050 Ft Áfá-val
Kiszállítás 48 órán belül
  • Kézbesítés futárral legkésőbb: 29.11.2024
  • Szállítás díja: 1 990 Ft
points Vásárlással szerez
1290 pontot
Műszaki rajz Minden alkatrész egy helyen
Termék leírása

Traxxas Sledge 1:8 RTR zöld övvel rendelkező belted gumiabroncsokkal

Jellemzők:

Az új RC autómodell, a Sledge, úgy lett tervezve, hogy felülmúlja a korábbi szabványokat, és a legjobban kidolgozott, ellenálló és szórakoztató RC modellé váljon. A 6S LiPo tápellátással és erős váltakozó áramú motorral a Sledge akár 112 km/h sebességre is képes felgyorsulni, ezzel a 1:8-as méretarányban az egyik leggyorsabb modellek egyé vált. Az összes alkatrész alaposan megtervezett és százak óráján keresztül tesztelt, így a maximális minőség elérése érdekében. Az alkatrészek gyönyörűen formáltak, összeszereltek, és a műanyag alkatrészek pontosan integrálódnak a fém alvázba. Ezzel a modelllel sok szórakozást fogsz találni, legyen szó szabadon vezetésről terepen, ugrásokról a gördeszkás parkban, vagy kiváló irányíthatóságnak és alacsony tömegpontnak köszönhetően akár versenypályán is.

Az új modell tartalmazza a Sledgehammer abroncsokat megerősített futófelülettel.

A modell váza 3,2 mm vastag, kék eloxált alumínium lemezből készült. Az alváz alaposan megerősített az exponált területeken, mint például az első híd nyakánál. Új középső merevítő és további keresztmerevítők vezetnek az alumínium lengőkarokhoz. A hajtóműben bőségesen dimenzionált fém fogaskerekek vannak használva. A kerékfelfüggesztés teljesen átdolgozott, strapabíró hajlított karokat használnak, az új burkolatok védik a karokat, a felfüggesztés állítható, és erős, kék eloxált alumínium GT Maxx lengéscsillapítókat használnak. A tökéletes tapadást a prémium minőségű SledgeHammer kerekek biztosítják. Az akkumulátor cseréje villámgyors, a karosszéria patentált akkumulátorrekeszében található patent nélküli rögzítéssel.

A hajtáshoz és a kormányzáshoz a legújabb elektronikát használják, egy erős váltakozó áramú 2000Kv motorral. A VXL-6 szabályozó minden telemetriát biztosít, amelyet a telefonon megjeleníthetsz (Bluetooth modul szükséges a távirányítóba, külön megvásárolható). A vevőegység exkluzív elektronikus stabilizációs TSM technológiával van ellátva, amely segít a modell irányításában. Természetesen széles körű kiegészítők állnak rendelkezésre, beleértve a teljes tartalék- és tuningalkatrészeket is.

Alumínium alváz

Az RC modell alvázát egy könnyű és ellenálló 3,2 mm vastag alumínium lemez alkotja. Az egész hosszon az élek megerősítésre kerültek. Az óriási első és hátsó keresztmerevítések, hat pontban rögzítve, növelik az ellenállást a modell leginkább exponált területein, mint például a lengőkaroknál. Az összekapcsolás és megerősítés érdekében egy T alakú középső merevítőt használnak. Az alváz és a középső merevítők mellett a lengéscsillapító tornyok is alumíniumból készülnek, gyönyörű kék eloxálással.

Hajtómű

A motor extrém teljesítményét megfelelően dimenzionált hajtóművel közvetítik a kerekek felé, amelyet hosszú élettartamra terveztek. Masszív acél fogaskerekek és három differenciál fém fogaskerekekkel továbbítják a teljesítményt a nagy szilárdságú acél tengelyekre. Az első tengelyen párhuzamos CV csuklókat használnak sima működés érdekében. A középső tengelyek tömítéssel vannak ellátva, amely megőrzi az olajat bennük, így a csuklók mindig kenve vannak.

Első, hátsó és középső differenciál

A teljesítmény elosztását a három differenciál végzi fém fogaskerekekkel, amelyek gömbcsapágyakban vannak elhelyezve. A középső differenciál sűrű olajjal van feltöltve, hogy megfelelő tapadást biztosítson, és egyenletesen eloszlassa a teljesítményt az tengelyek között. Az első és hátsó differenciál nagyobb acél fogaskerekeket használ, amelyek 20%-kal nagyobbak és 75%-kal vastagabbak a szokásos típusoknál ebben a kategóriában.

GT-Maxx olajos lengéscsillapítók

Négy rendkívül nagy GT-Maxx lengéscsillapító hatékonyan elnyeli a legkeményebb ütéseket is. Az olajjal töltött alumínium lengéscsillapító test menettel és anyával van ellátva a rugófeszesség egyszerű beállításához. Az olajszivárgás ellen a dugattyúgyűrűk dupla X-gyűrűvel vannak ellátva.

Robusztus lengőkarok

A Sledge teljesen új első felfüggesztéssel van felszerelve C alakú lengőkarokkal. Az alkatrészek nagyok és erősek, miközben a pontos geometria megmarad. A keményített acél lengőkarok biztonság érdekében biztosítva vannak záróanyákkal. A felfüggesztés beállítható, és erős, kék eloxált alumínium GT Maxx lengéscsillapítókat használnak. A prémium minőségű SledgeHammer kerekek biztosítják a tökéletes tapadást. Az akkumulátor gyors cseréje a karosszéria patent nélküli rögzítésének és az akkumulátorrekeszben található szabadalmaztatott elválasztó rétegnek köszönhetően.

A hajtáshoz és a kormányzáshoz a legújabb elektronikát használják, egy erős váltakozó áramú 2000ot/V motorral. A VXL-6 szabályozó minden telemetriát biztosít, amelyet a telefonon megjeleníthetsz (Bluetooth modul szükséges a távirányítóba, külön megvásárolható). A vevőegység exkluzív elektronikus stabilizációs TSM technológiával van ellátva, amely segít a modell irányításában. Természetesen széles körű kiegészítők állnak rendelkezésre, beleértve a teljes tartalék- és tuningalkatrészeket is.

Alumínium alváz

Az RC modell alvázát egy könnyű és ellenálló 3,2 mm vastag alumínium lemez alkotja. Az egész hosszon az élek megerősítésre kerültek. Az óriási első és hátsó keresztmerevítések, hat pontban rögzítve, növelik az ellenállást a modell leginkább exponált területein, mint például a lengőkaroknál. Az összekapcsolás és megerősítés érdekében egy T alakú középső merevítőt használnak. Az alváz és a középső merevítők mellett a lengéscsillapító tornyok is alumíniumból készülnek, gyönyörű kék eloxálással.

Hajtómű

A motor extrém teljesítményét megfelelően dimenzionált hajtóművel közvetítik a kerekek felé, amelyet hosszú élettartamra terveztek. Masszív acél fogaskerekek és három differenciál fém fogaskerekekkel továbbítják a teljesítményt a nagy szilárdságú acél tengelyekre. Az első tengelyen párhuzamos CV csuklókat használnak sima működés érdekében. A középső tengelyek tömítéssel vannak ellátva, amely megőrzi az olajat bennük, így a csuklók mindig kenve vannak.

Első, hátsó és középső differenciál

A teljesítmény elosztását a három differenciál végzi fém fogaskerekekkel, amelyek gömbcsapágyakban vannak elhelyezve. A középső differenciál sűrű olajjal van feltöltve, hogy megfelelő tapadást biztosítson, és egyenletesen eloszlassa a teljesítményt az tengelyek között. Az első és hátsó differenciál nagyobb acél fogaskerekeket használ, amelyek 20%-kal nagyobbak és 75%-kal vastagabbak a szokásos típusoknál ebben a kategóriában.

GT-Maxx olajos lengéscsillapítók

Négy rendkívül nagy GT-Maxx lengéscsillapító hatékonyan elnyeli a legkeményebb ütéseket is. Az olajjal töltött alumínium lengéscsillapító test menettel és anyával van ellátva a rugófeszesség egyszerű beállításához. Az olajszivárgás ellen a dugattyúgyűrűk dupla X-gyűrűvel vannak ellátva.

Robusztus lengőkarok

A Sledge teljesen új első felfüggesztéssel van felszerelve C alakú lengőkarokkal. Az alkatrészek nagyok és erősek, miközben a pontos geometria megmarad. A keményített acél lengőkarok biztonság érdekében biztosítva vannak záróanyákkal. A felfüggesztés beállítható, és erős, kék eloxált alumínium GT Maxx lengéscsillapítókat használnak. A prémium minőségű SledgeHammer kerekek biztosítják a tökéletes tapadást. Az akkumulátor gyors cseréje a karosszéria patent nélküli rögzítésének és az akkumulátorrekeszben található szabadalmaztatott elválasztó rétegnek köszönhetően.

A hajtáshoz és a kormányzáshoz a legújabb elektronikát használják, egy erős váltakozó áramú 2000ot/V motorral. A VXL-6 szabályozó minden telemetriát biztosít, amelyet a telefonon megjeleníthetsz (Bluetooth modul szükséges a távirányítóba, külön megvásárolható). A vevőegység exkluzív elektronikus stabilizációs TSM technológiával van ellátva, amely segít a modell irányításában. Természetesen széles körű kiegészítők állnak rendelkezésre, beleértve a teljes tartalék- és tuningalkatrészeket is.

Alumínium alváz

Az RC modell alvázát egy könnyű és ellenálló 3,2 mm vastag alumínium lemez alkotja. Az egész hosszon az élek megerősítésre kerültek. Az óriási első és hátsó keresztmerevítések, hat pontban rögzítve, növelik az ellenállást a modell leginkább exponált területein, mint például a lengőkaroknál. Az összekapcsolás és megerősítés érdekében egy T alakú középső merevítőt használnak. Az alváz és a középső merevítők mellett a lengéscsillapító tornyok is alumíniumból készülnek, gyönyörű kék eloxálással.

Hajtómű

A motor extrém teljesítményét megfelelően dimenzionált hajtóművel közvetítik a kerekek felé, amelyet hosszú élettartamra terveztek. Masszív acél fogaskerekek és három differenciál fém fogaskerekekkel továbbítják a teljesítményt a nagy szilárdságú acél tengelyekre. Az első tengelyen párhuzamos CV csuklókat használnak sima működés érdekében. A középső tengelyek tömítéssel vannak ellátva, amely megőrzi az olajat bennük, így a csuklók mindig kenve vannak.

Első, hátsó és középső differenciál

A teljesítmény elosztását a három differenciál végzi fém fogaskerekekkel, amelyek gömbcsapágyakban vannak elhelyezve. A középső differenciál sűrű olajjal van feltöltve, hogy megfelelő tapadást biztosítson, és egyenletesen eloszlassa a teljesítményt az tengelyek között. Az első és hátsó differenciál nagyobb acél

Vélemények

Játszani és nálunk vásárolni megéri