Reklamáció

Abban az esetben. ha a terméken hibát észlelt, kérjük az alábbiak alapján járjon el:

  • Írja meg nekünk a panaszát e-mailben az info@jatekraj.hu
  • Az eladó futárt küld a reklamált termékért, melynek a vevő átadja a reklamált terméket gondosan becsomagolva hiba leírással és a számla másolatával együtt.
  • Az eladó köteles elintézni a reklamációt (igenlő vagy nemleges) legkésőbb a törvény által megadott határidőn belül ami 30 nap. Ezen határidő letelte után a vevőnek joga van a vásárlási összeg visszaigénylésére.
  • Az eladó a reklamációt a termék gyártója szerint megadott utasítások alapján ítéli meg.
  • Az eladó a terméket elküldheti a gyártónak megítélésre, illetve szakmai felülvizsgálatra.
  • A reklamáció elismerése esetében az eladó a vevőnek elküldi az új, illetve a javított terméket.
  • A vevő nem fizeti a szállítási költségeket.       
  • A reklamált terméket kérjük ne küldjék utánvéttel, mert nem lesz átvéve.