Killerbody test 01:10 Lancia Stratos narancs
Jellemzők:
A Lancia Stratos narancssárga karosszériája már össze van szerelve. Csak a karosszériarögzítési furatokat kell szükség szerint elkészíteni. Az autó karosszériájának aerodinamikai feldolgozása versenyzővé tesz!
A karosszéria sötétített ablakokkal rendelkezik, az első és a hátsó lámpák készen állnak a LED lámpák beépítésére. A hátsó motorháztetőn lyukak vannak előkészítve az autó hátsó szárnyának elkészítéséhez.
Főbb jellemzők
- Hivatalosan engedélyezett karosszéria.
- Kész festetlen és festetlen változat is elérhető.
- Rengeteg részlet, egy valódi jármű valódi másolata.
- 0,9 mm vastag lexánból készült.
- Kiegészítő alkatrészek gazdag választéka (fénykészletek, valósághűen megmunkált ablaktörlők, ...).
- A legtöbb 190 mm-es alvázzal és 257 mm-es tengelytávval rendelkező modellhez tervezték – például az OnRoad Vaterra autóhoz.
Sablon információk
A Lancia Stratos HF-t, közismert nevén Lancia Stratost az 1970-es években alapították. Ahhoz, hogy az autógyártó új versenyautót tudjon gyártani a ralira, először 400 járművet kellett legyártani a polgári - közúti változatban. A járművet Marcello Gandini tervezte, aki a legendás Lamborghini Miurát is tervezte, a Stratos név a sztratoszféra rövidítése. A jármű a valaha épített egyik legsikeresebb rally járművé vált. 1974-ben és 1976-ban megnyerte a rali világbajnokságot. A Stratosnak félhold alakú szélvédője volt a maximális láthatóság érdekében, az első légterelő és a hátsó szárny a maximális tengelynyomás érdekében nagy sebességnél. A gyártás mindössze két évig tartott, 1973-tól 1975-ig, de 1980-ban is lehetett új járműveket vásárolni. Mindössze 492 járművet gyártottak le. 1978-ban a Bertone egy Stratos-alapú koncepciót tervezett Sibilo néven.
Csomag tartalma:
A csomag egy kész karosszériát tartalmaz a Killerbody RC 1:10 Lancia Stratos autómodelljeihez narancssárga színben. Részletekben gazdag test - lásd a képen.