Beszélő robot Powerman Max (angol verzió)
A POWERMAN® Max egy másik tagja a robotcsaládnak, amely egyszerre tudja szórakoztatni és oktatni a gyerekeket. Ez a távirányítós, intelligens beszélő robot a Powerman® termékcsalád legteljesebb változata, több mint 300 oktató vetélkedővel 6 tanulási tevékenységben: számok, állatok, mindennapi élet, hangszerek és még sok más tanulása – mindezt angol nyelven! A gyerekek akár 10 000 vicces történetet is alkothatnak vele, vagy hallgathatják, ahogy vicceket mesél vagy Aesopus meséit. A robot énekelhet és táncolhat, a programozási funkcióval pedig akár 40 műveletet is programozhat, zene hozzáadásával és saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre a robot emlékezni fog. Felvételi, lejátszási és karaoke funkciókkal képes robothangjával megismételni a gyerekek mondatait és dalokká varázsolni a gyerekszavakat. És szórakoztató bónuszként színes habkorongokat lő.
Összesen hét 1,5 V-os AA/LR6 elemre lesz szüksége – öt a robothoz és kettő a távirányítóhoz (az elemeket nem tartalmazza). Nyissa ki az elemtartó rekeszeket egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak).
A gyerekeknek szánt robotjátékok lenyűgöző módon ötvözik a szórakozást és a tanulást, ami elősegíti a kreativitás és a készségek fejlődését, miközben megismerteti a gyerekekkel a jövő technológiáit. Ezek a játékok nem csak szórakoztatják, hanem arra is inspirálják a gyerekeket, hogy felfedezzék és alkotjanak egy ösztönző tanulási környezetben.
Főbb jellemzők
- POWERMAN® Max – programozható oktatási robot (angol verzió)
- A robot legteljesebb változata a Powerman® sorozatból
- Interaktív - beszélget, táncol, vicceket mond, zenél és még sok más
- Oktatási – több mint 300 oktató vetélkedővel 6 tanulási tevékenységben: számok, állatok, mindennapi élet, hangszerek és egyebek tanulása – ideális 4 évesnél idősebb gyermekek számára
- Saját történetek meghallgatása és létrehozása - "történetkészítő" funkció akár 10 000 történet létrehozásához (angolul) + 10 Ezopus meséjének elmondása (angol)
- Programozási funkció - akár 40 művelet zene hozzáadásával és saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre emlékezni fog
- Gyerekek után ismétlődik – felvétel, lejátszás és karaoke funkció, mivel robothangjával megismétli a gyerekek mondatait, és a gyerekek szavait dalokká alakítja; később hasznosítani tudja a tanultakat
- STEM játék: egy oktatójáték, amely szórakoztató módon segít felfedezni a programozás logikáját
- Zenét játszik és táncol
- Csodálatos hang- és fényeffektusok
- Színes habkorongokat lő
- Távirányítóval - minden irányban mozgatható
- Tápellátás: 7 db 1,5 V-os AA/LR6 típusú elem - 5 db a robothoz és 2 db a távirányítóhoz (az elemeket a csomag nem tartalmazza), csavarhúzóval nyissa ki a rekeszeket (nem tartozék)
- Magasság: 36,8 cm