Beszélő robot Powerman Advance (angol verzió)
A POWERMAN® Advance egy másik tagja a robotcsaládnak, amely egyszerre tudja szórakoztatni és oktatni a gyerekeket. Ez az intelligens beszélő robot vicceket mesél, Ezópus meséit, és oktató vetélkedőket játszik le gyerekekkel – mindezt angolul! Csak válaszoljon a kérdésekre a megfelelő gomb megnyomásával. A "történetkészítő" funkciónak köszönhetően a gyerekek akár 10 000 saját mesét is létrehozhatnak! A robot képes zenélni és táncolni, a programozási funkcióval pedig akár 40 műveletet is programozhat, zene hozzáadásának lehetőségével, valamint saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre a robot emlékezni fog. A felvételi és lejátszási funkciónak köszönhetően robothangjával képes ismételni a gyerekek mondatait, melyek effektekkel szerkeszthetők. A robot a távirányító mellett gesztusokkal is navigálható a kéz mozgásának követésekor. És szórakoztató bónuszként a robot színes habkorongokat lő.
Összesen öt darab 1,5 V-os AA/LR6 elemre lesz szüksége – három a robothoz és kettő a távirányítóhoz (az elemeket nem tartalmazza). Nyissa ki az elemtartó rekeszeket egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak).
A gyerekeknek szánt robotjátékok lenyűgöző módon ötvözik a szórakozást és a tanulást, ami elősegíti a kreativitás és a készségek fejlődését, miközben megismerteti a gyerekekkel a jövő technológiáit. Ezek a játékok nem csak szórakoztatják, hanem arra is inspirálják a gyerekeket, hogy felfedezzék és alkotjanak egy ösztönző tanulási környezetben.
Főbb jellemzők
- POWERMAN® Advance – Oktató robot (angol verzió)
- Beszélő robot, amely táncol, zenél és még sok más
- Vicceket mesél és 10 Ezópus mesét (angol)
- "történetkészítő" funkció akár 10 000 történet létrehozásához (angol)
- Oktatási vetélkedők
- Programozási funkció - akár 40 művelet zene hozzáadásával és saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre emlékezni fog
- Gyerekek után ismétlődik – rögzítés és lejátszás funkció, amikor gyermekmondatokat ismétel meg robothangjával; később hasznosítani tudja a tanultakat
- STEM játék: egy oktatójáték, amely szórakoztató módon segít felfedezni a programozás logikáját
Csodálatos hang- és fényeffektusok - Színes habkorongokat lő
- Gesztusvezérlés: a robot követi a kéz mozgását
- Távirányítóval - minden irányban mozgatható
- Tápellátás: 5 db 1,5 V-os AA/LR6 típusú elem - 3 db a robothoz és 2 db a távirányítóhoz (az elemeket a csomag nem tartalmazza), csavarhúzóval nyissa ki a rekeszeket (nem tartozék)
- Magasság: 24,5 cm