Axial SCX10 III Jeep JT Gladiator 4WD 1:10 RTR červený
Jellemzők:
A Jeep JT Gladiator expedíciós RC autómodell az Axial SCX10 III alvázon. Realisztikus kinézetű alváz valósághű sebességváltó burkolattal, V8 motor makett és portál tengelyekkel. Makett szürke vagy piros karosszéria és licencelt kerekek. Spektrum™ DX3 adó, Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A vevő/szabályozó kész a Spektrum™ Smart innovatív technológiájának előnyeinek biztosítására.
A SCX10™ III Jeep® JT Gladiator sebességváltó DIG funkcióval rendelkezik egy harmadik csatornával, amely lehetővé teszi a hátsó tengely zárolását az adó pálcájával a hátsó kerekek hajtásához és a kisebb fordulási sugárhoz. Alternatív megoldásként választhatja a kétsebességes sebességváltót, és választhat a magas és alacsony sebesség között. Ha mindkét funkciót szeretné használni, a kétsebességes sebességváltó és a DIG funkció használatához egyszerűen adjon hozzá egy további szervót és egy legalább négy csatornás rádiót (például 5-csatornás Spektrum™ DX5).
A SCX10™ III Jeep® JT Gladiator alváz portál tengelyekkel rendelkezik a nagyobb hasmagasság és jobb terepjáró képesség érdekében. Az akkutartó dobozban elfér egy standard LiPol vagy NiMH akkucsomag. Az új acélvázas alvázprofil kialakítás nagyobb változatosságot kínál a szerelési lehetőségek terén. Az alváz belső sárvédői és padlólemezei jobban elrejtik a belső alkatrészeket, amelyek általában oldalról láthatók lennének az alvázról.
A SCXIII alvázon a Jeep® JT Gladiator karosszéria található, amely tartalmaz egy roll-caget, első motorháztetőt, szélvédőtörlőket, tükröket, ajtókilincseket és más formázott részleteket, valamint részletes belső és külső LED világítást. Az új, magasabb és szélesebb, hivatalosan licencelt Nitto Trail Grappler abroncsok háromrészes beadlock felniken növelik a vezetés valószerűségét és a jobb tapadást különböző felületeken, sziklákon és terepeken.
Az exkluzív DSMR® technológiával rendelkező Spektrum™ DX3™ adó kiváló hatótávolságot, gyors válaszidőt és magas zajállóságot biztosít. Használjon Spektrum Smart LiPol akkumulátort, és megtekintheti az akkumulátor kapacitását a DX3 adó feszültségjelzőjén.
A SCX10™ III Jeep® JT Gladiator RTR jellemzői
- 3-csatornás Spektrum™ DX3™ DSMR adó
- Vevő/szabályozó Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A
- V8 motor makett és sebességváltó burkolat védi a motort és javítja a megjelenést
- Kormányzó szervó 15kg.cm nyomatékkal és fém fogaskerekekkel
- Az alváz elfér standard LiPol vagy NiMH akkumulátorokat
- A DIG funkcióval rendelkező sebességváltás lehetővé teszi a hátsó tengely zárolását a kisebb fordulási sugárhoz
- 2-sebességváltó a magas és alacsony sebességű vezetéshez
- A portál tengelyek növelik a hasmagasságot és csökkentik a forgatónyomatékot
- Állítható tengelytávolság lehetővé teszi az egyéni méretű beállítást
- A belső sárvédők és oldalsó padlólemezek elrejtik a belső alkatrészeket, amelyek általában oldalról láthatók lennének az alvázról
- Licencelt 3-részes beadlock KMC Machete felnik lehetővé teszik a gumik cseréjét ragasztás nélkül
- Nitto Trail Grappler abroncsok hivatalos licencével új, nagyobb méretben növelik a hasmagasságot és a tapadást
- Állítható olajos lengéscsillapítók eloxált menetes testekkel, állítható rugó nyomással és emulziós sapkával csavarral
- Elkészített Jeep® JT Gladiator karosszéria belsővel
V8 motor makett burkolat
A valósághű V8 motor makett a sebességváltó dobozzal célszerűen elrejti és védi az elektromos motort, miközben növeli a váz és a motor egységének valósághű megjelenését. A motorágy alumíniumból készült a maximális szilárdság érdekében.
Portál tengelyek hypoid áttétellel
Az AR45 portál tengelyek előnye természetesen a nagyobb hasmagasság, de az alacsonyabb nyomaték átvitel és a hajtómű összetevőinek terhelésének csökkentése is.
3-részes karosszéria
A Jeep® JT Gladiator karosszéria három részből áll, ami egyszerűbbé teszi a pilótafülke telepítését, a hozzáférést az akkumulátorhoz és a váz alkatrészeihez.
Magas részletességű kész lexán karosszéria
A járműmodell karosszériája pontos replikája a valódi járműnek, ezért a karosszéria csattanói rejtettek, hogy ne zavarják a karosszéria vonalait. A Jeep® JT Gladiator részletes belsőtérrel, kormánnyal és vezetőfigurával, sok részlettel a karosszérián, mint az első maszk, a motorháztető levegőbeömlő nyílásai, a szélvédőtörlők, az ajtókilincsek, a visszapillantó tükrök, a sárvédők, a hátsó ajtópántok, az autó világítása áthidalással, beleértve a irányjelzőket stb.
Váz sárvédőkkel és alsó burkolatokkal
A modell váza acélprofilokból és keresztirányú gerendákból áll, ami nagyon merev szerkezetet eredményez a csavarás ellen. Az univerzális tartók segítségével saját választása szerint felszerelheti az elektronikát a modellbe. Az elektronikai alkatrészek és a belső tér ne legyenek láthatók, a váz sárvédőkkel és alsó burkolatokkal van ellátva. Ez a megoldás egyben minimalizálja a szennyeződések bejutását a modell belsejébe.
Új akkutartó
A SCX10™ III váza központi helyre helyezi a hajtó akkumulátort, ami egyensúlyozottabb vázat eredményez a motorral az elülső részen. Az oldalsínek mentén helyet kapnak a kisebb méretű akkumulátorok is, amelyek szükségesek további kiegészítőkhöz, mint például a világítás, a csörlő stb.
Alumínium olajos lengéscsillapítók
A hosszú rugóúton lévő lengéscsillapítóknak eloxált alumínium testük van, a tekercsrugóknál a megfelelő csillapítási szint elérése érdekében lehet beállítani a rugó nyomását (a rugó előfeszítését kényelmesen szabályozhatja a lengéscsillapító testén lévő anyával). A sapkák csavarral rendelkeznek az állapot ellenőrzéséhez és az olaj feltöltéséhez. A lengéscsillapítók mérete és térfogata garantálja a működésüket az egész rugóúton.
Kétsebességes sebességváltó DIG funkcióval
Az RC modell kétsebességes sebességváltóval és DIG funkcióval van ellátva. A modellt 3-csatornás RC készlettel szállítják. A DIG funkció szabványosan szervóval vezérelt. A harmadik csatornán lévő szervót sebességváltóvá lehet átalakítani, hogy elérhető legyen a kétsebességes sebességváltó funkció. Ha mindkét funkciót távirányítással szeretné vezérelni, akkor szükséges egy 4-csatornás RC készlet a DSMR/DSM2 modulációval és egy micro szervó SX108 (a szervó csomagolásának része egy speciális ezeredik határ a szervo-saverhez).
DIG funkció
A funkció aktiválásával távirányítón keresztül lecsatlakoztathatja és csatlakoztathatja a hátsó tengelyt. A hátsó tengely így vagy hajtott, vagy zárolt, és a kerekek nem forognak. A hátsó kerekek blokkolásával radikálisan növelheti a fordulási sugárát, és a modellt majdnem a helyén megfordíthatja. A DIG funkciót értékelni fogja meredek lejtőkön, mivel csökkenti a modell felborulásának kockázatát.
Rozsdamentes gömbcsuklók
Az Axial az új SCX10 III alvázban magasabb minőségű anyagokat használt a maximális élettartam fenntartása érdekében. Az alváz összes felfüggesztésénél rozsdamentes acél gömbcsuklókat alkalmaznak a nagyobb pontosság és merevség érdekében.
Geometria beállítási lehetőségek
Az Axial® csapat folytatja a futómű geometriájának optimalizálását, amely négy karra van felfüggesztve. Az SCX10 II váz tapasztalatait felhasználva javították a portál tengelyek felfüggesztési geometriáját, ami tovább csökkentette a forgatónyomatékot, és lehetővé teszi a váz beállítását az egyéni igények szerint.
Hosszabb váz
A konstrukciós csapat 353 mm-es hosszabb tengelytávolságot alkalmazott hosszabb vázkeretekkel és alvázcsövekkel, amely lehetővé tette az Axial® számára, hogy valósághű Jeep® JT Gladiator járműmodellt tervezzen.
Részletes belső tér vezetővel
Az alváz megfontolt kialakításának köszönhetően a karosszéria helyet biztosít a vezetőfülke számára. Ebben a térben található a valósághű vezetőfigura, a műszerfal és az ülések.
A karosszéria hátsó részének rögzítése
A karosszéria leszerelése megkönnyítették az új hátsó lökhárító kialakításának köszönhetően, amely rendelkezik a karosszéria csapokhoz való nyílásokkal.
Licencelt 3-részes beadlock felnik
A hivatalosan licencelt KMC XD Machete felnik, amelyek ismertek a terepjáró világban, satén króm bevonattal vannak préselve, és lenyűgöző maketová részleteket tartalmaznak. Mivel háromrészes felnikről van szó, a gumik könnyen felszerelhetők, eltávolíthatók és cserélhetők ragasztás nélkül.
Kormányzó szervó
A DX3 adó harmadik csatornáján kapcsolókat használhat a sebességváltó sebesség szervójához DIG funkcióval.
Vevő és szabályozó egyben
A szabályozó és a vevő egyesítve van egy SPEKTRUM™ FIRMA™ SMART 40A dobozban. A legújabb elektronikát használva lehetősége van a telemetria és az exkluzív Spektrum™ Smart technológia előnyeinek kihasználására. Telepítsen Spektrum Smart LiPol akkumulátort, hogy lássa az akkumulátor állapotát az adó feszültségjelzőjén.
RC adó Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Az új RC adó, a Spektrum DX3 3 csatornával rendelkezik, és kompatibilis a Spektrum AVC stabilizációs rendszerrel és a Spektrum Smart telemetriával. Kiváló hatótávolság, gyors válaszidő és magas zajállóság az exkluzív Spektrum DSMR technológiának köszönhetően. Gyors beállítás a szükséges paraméterekhez.
- LED jelző a Smart akkumulátorok töltöttségi szintjének a modellben
- Támogatás a Spektrum AVC stabilizációs rendszerhez