Az adásvételi szerződés mely alapján az eladó terméket ad el a vevő részére kötelező érvényű megrendelés alapján jön létre. Kötelező érvényűnek számít e-mail-ben, vagy telefonon történő megerősítés, mely az elektronikus megrendelés után történik (a megrendelése kézhezvételéről szóló e-mail nem minősül kötelező érvényűnek). Ezt a kapcsolat felvételt az eladó kezdeményezi, miután ellenőrzi a termék elérhetőségét, és a szállítás időpontját. Az eladó által megerősített megrendelés (vagy megrendelés egy része) kötelező érvényűnek számít mind két fél részére, amennyiben nem került sor a megállapodott feltételek megszegésére azon időben mikor a megállapodás köttetett. Fontos feltételnek számít a megrendelés tartalmának megváltoztatása (pontos termék, és ár meghatározás), termék és szállítás ára, kézbesítés formája és időpontja.
2. Megrendelés visszavonása
Megrendelés visszavonása a vevő részéről.
A vevőnek joga van a megrendelés bármikori indokolatlan visszavonására még mielőtt a megrendelés kötelező érvenyűen megerősítésre kerülne. A kötelező érvényű megerősítés után már csak abban az esetben törölhető a megrendelés, ha az eladó nem teljesíti a szerződésben feltüntetett szállítási feltételeket. A kötelező érvényű megrendelés visszavonása esetében, a vevő köteles megtéríteni az eladónak az ezzel a cselekedettel járó kiadásokat. Az eladó érvényesítheti ezzen jogát a kiadásai megtérítésére olyan termék esetében melyet "megrendelésre" a vevő kérésére kellett beszerezni, vagy abban az esetben, ha a termék beszerzés közben felmutatható kiadások jöttek létre. A törlési díj akár a termék árának az 50%-a is lehet.
Megrendelés visszavonása az eladó részéről:
Az eladó jogot tart fenn a megrendelés visszavonására ezen esetekben:
* ha megrendelést nem lehetett kötelezően megerősíteni (hibásan megadott telefon szám, nem elérhető, nem válaszol az e-mail-re, stb.)
* ha terméket már nem gyártják, nem forgalmazzák, elfogyott a raktárról, jelentősen megváltozott a termék ára, 0,-Ft-os vagy hibásan feltüntetett ár esetén. Amennyiben ilyen probléma áll fenn, az eladó haladéktalanul kapcsolatba lép a vevővel a további lépéseket illetően. Abban az esetben ha a vevő már kifizette a termék részleges vagy teljes árát, ez az összeg vissza lesz utalva a számlájára 14 naptári napon belül.
3. Elállás az adásvételi szerződéstől (csomagküldő szolgálat)
Elállás az adásvételi szerződéstől az ügyfél részéről. Azon ügyfélnek aki a gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében vásárol a hatályos jogszabályok értelmében joga van elállni a szerződéstől az termék átvételétől számított 14 napon belül. Elállási jog gyakorlásának a menete: Figyelembe véve, hogy az elállás esetén az egész szerződés az elejétől törlődik, az ügyfél az eladónak és az eladó az ügyfélnek visszatéríti az összes kölcsönös kötelezettséget.
Az eladó a terméket csak abban az esetben köteles visszavásárolni, ha a terméket nem használták, nem láthatóak rajta használat nyomai, és az eredeti csomagolásban van.
Ha az ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni e-mailben a info@jatekraj.hu - ra, vagy írásban az eladó székhelyére.
Az elállásnál szükséges feltüntetni a megrendelés számát, sorszámát, a vásárlás dátumát, csatolni kell a termék megvételéről szóló eredeti számlát, és a számlaszámot melyre a vételár vissza lesz utalva.
Ha az ügyfél már átvette a terméket, köteles vissza küldeni az eladó székhelyére, ahol az eladó azonnal ellenőrzi a vissza küldött termék állapotát. Abban az esetben ha a termék nincs az eredeti állapotban, és csomagolásban, az ügyfél köteles megtéríteni az eladónak a termék eredeti állapotba történő visszaállítását, és a terméken keletkezett kárt (hiányos tartalom, sérült csomagolás, használt vagy szennyezett, stb.).
Az eladó köteles az elállás esetében az ügyfélnek visszafizetni a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét.
Az eladó a vételárat a jóváírástól számított 14 napon belül vissza utalja.
A terméket kérjük küldje ajánlva és biztosítva, mivel nem felelünk a termék elvesztéséért az hozzánk vezető úton. A terméket ne küldje átvételre.
4. Szállítási feltételek
A termék rendelkezésre állásától függően, a megrendelés visszaigazolását követő lehető legrövidebb idő 1-10 napon belül szállítjuk, kivételes esetben lehet ez az idő hosszabb a vevővel való megállapodás alapján.
Szállítási címet a vevő adja meg. A megadott címre történő kézbesítéssel a szállítási folyamat befejezetnek tekintett. A termék össze szerelése nem képezi a szállítás részét. A megadott címre történő szállítást az eladó biztosítja. A küldemény mindig tartalmazza a számlát.
Futárszolgálattal történő szállítás esetén a termék eladási időpontjának a termék átvételi időpontja felel meg.
Házhozszállítást egész Magyarország területén biztosítunk. A szállítás díját a választott szállítási mód alapján határozzuk meg. A tényleges szállítási módot a Megrendelés részben választja ki.
5. Felelőség a termékhibákért, és jótállás
A vevő köteles ellenőrizni a terméket közvetlenül az átvétele után. Amennyiben észrevehető a csomagolás mechanikus sérülése, a vevő köteles ellenőrizni a terméket, és meghibásodás esetén jegyzetet készíteni a szállító jelenlétében. A termék biztosítva van 5,- EUR brutto feletti megrendelések esetében. A kiállított jegyzet alapján a kárfelmérő eljárás lezárulása után a vevőnek kellő árengedmény lesz biztosítva, vagy új terméket kap (biztosítás esetében az előző mondat szerint).
A termék átvételekor nem észlelt mechanikai sérülés esetében a reklamációt szükséges rögtön a termék átvétele után igényelni. A termék mechanikai sérülésére vonatkozó későbbi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Az ügyfél köteles a termék átvételekor (személyes vagy nem személyes) ellenőrizni a csomag teljességét. Futárszolgálattal való kézbesítés esetén a vevőnek reklamációs jegyzőkönyvet kell írnia a helyszínem a csomag hiányosságát illetően.
A jótállás nem vonatkozik a használat közben normál elhasználódású tárgyak esetében (vagy bizonyos részükre). Rövidebb életrartam tehát nem vehető hibának, így nem is reklamálható.
A Polgári Törvénykönyv kimondja, hogy a vevő jogosult panaszt tenni a fogyasztási cikkekben fellépő hibákért a termék megvásárlásától számított huszonnégy hónapon belül. Ez a bekezdés azonbannem vonatkozik az elemek és akkumulátorok élettartamára. A kapacitáscsökkentés nem hiba, hanem az akkumulátor természetes jellemzője. Tekintettel arra, hogy az áruk normál használata során
elhasználódás következik be, a garancia csak akkor érvényesíthető, ha az akkumulátor megsérült. Az akkumulátor élettartama leggyakrabban a töltési ciklusok számához, de a töltés, lemerítés
és tárolás módjához is társul. Ezért a szokásos élettartam 6 hónap. De ez az akkumulátor élettartama, nem pedig a garanciális ideje! A jótállási idő azonban nem keverhető össze
a termék élettartamával! Az elemeket lemerült formában nem szabad hosszú ideig tárolni.
A jótállási idő azon személyek részére, kik a terméket vállalkozás vagy üzleti célból használják nincs meghatározva a polgári törvénykönyvben. A jótállási időt a tényleges importőr vagy a gyártó határozza meg. .
A termék és a szerződés ellentmondása esetében a fogyasztónak joga van az úgynevezett "jogorvoslat elrendezésére", mégpedig:
- a termék ingyenes javítás általi eredeti állapotába való helyezése
- vételár arányos csökkentésével
- termék kicserélésével
- szerződés felbontásával
Először a fogyasztó kérvényezheti az eladótól a termék ingyenes javítását, vagy a termék ingyenes kicserélését. Vevőnek a termék kicseréléséhez csak akkor van joga, ha az a termék meghibásodását illetően nem aránytalan. Arról, hogy a hiba aránytalan, az hitelesített gyártó dönt, és írásban teszi meg a meghibásodás felbecsülését. Ezen döntés alapján a törvény adta lehetőségek szerint tesznek megefelelő lépéseket.
A termékhibákra vonatkozó felelőséget az eladónál lehet érvényesíteni, akinél a terméket megvásárolta. Ha a termék javítására más személy van megadva (pl. engedéllyel rendelkező szerviz), az eladó köteles fogadni a reklamációt. Az eladó köteles fogadni a reklamációt, de aztán továbbítja az engedéllyel rendelkező szerviznek. Az eladó a reklamációról azonnal dönt, bonyolult esetekben az engedéllyel rendelkező szerviz véleménye alapján. Ebbe az időbe nem számolódik bele a szakmai felülvizsgálatra fordított idő.
6. Személyes adatok védelme
Tiszteljük a magánéletét. Ahhoz, hogy méltó szolgáltatásokat tudjunk nyújtani önöknek, szükséges, hogy ismerjük néhány személyes adatát. Ezeket az adatokat védjük a visszaéllés ellen, és garantáljuk, hogy nem közöljük egy harmadik féllel az ön kapcsolattartási adatait, és a vásárlását illető információkat.
Ezen internetes üzlet használatával egyetért az ön által megadott információk, és a vásárlását illető információk gyűjtésével a fentebb meghatározott feltételek alapján. Az ügyfél regisztráció, újdonságok lekérése, felmérésekben való részvétel, és a regisztráció többi formájával automatikusan egyetért, hogy értesítve legyen az újdonságainkról a webáruházunkban, e-mail-ben, vagy telefonon. Ha nem fog igényt tartani ezen értesítések küldésére, lehetősége van ezt bármikor megszüntetni, ezen lehetőség pontos leírását minden küldött üzenetben megtalálja.
Az internetes üzletünk jogot tart fenn lemondani a biztonság garantálásáról ismeretlen tettes (Hacker) általi szerver támadás esetében. Csakis ebben az esetben nem érvényesek a fentebb meghatározott személyes adatok védelméről szóló feltételek.
7. Reklamáció/Reklamációs eljárás
Abban az esetben. ha a terméken hibát észlelt, kérjük az alábbiak alapján járjon el:
* Írja meg nekünk a panaszát e-mailben az info@jatekraj.hu-ra.
* Az eladó futárt küld a reklamált termékért, melynek a vevő átadja a reklamált terméket hiba leírással és a számla másolatával együtt.
* Az eladó köteles elintézni a reklamációt (igenlő vagy nemleges) legkésőbb a törvény által megadott határidőben ami 30 nap. Ezen határidő letelte után a vevőnek joga van a vásárlási összeg visszatérítésére.
* Az eladó a reklamációt a termék gyártója szerint megadott utasítások alapján ítéli meg.
* Az eladó a terméket elküldheti a gyártónak megítélésre, illetve szakmai felülvizsgálatra.
* A reklamáció elismerése esetében az eladó a vevőnek elküldi az új, illetve a javított terméket.
* A vevő nem fizeti a szállítási költségeket.
* A reklamált terméket kérjük ne küldjék utánvéttel, mert nem lesz átvéve.