Akasztófa elektronikus játék
Bemutatjuk a Šibenica elektronikus játékot, amely szórakoztató módon ösztönzi a gyerekek gondolkodását és egyben remek tanulási lehetőséget biztosít számukra. Ennek a játéknak két oldala van: Mester és Játékos, lehetővé téve a gyerekeknek, hogy váltsák egymást. A Mester olyan szavakat ír be, amelyek legfeljebb 8 betűt tartalmazhatnak, és a Játékos megpróbálja kitalálni őket. A játékosnak összesen 11 próbálkozása van, hogy felfedje a helyes szót, és elsőként kell kitalálnia 10 szót, hogy nyerjen. Amikor a Játékos kitalálja a helyes betűt, a Mester felfedi azt, és egy gomb megnyomásával hangjelzést ad. A játék négy nehézségi szintet kínál – időkorlát nélküli verziót, könnyű 240 másodperces, közepes 120 másodperces és nehéz 60 másodperces változatot. A pontszámokat mindkét oldalon látható számlálókon rögzítik, így nyomon követheti, ki áll közelebb a győzelemhez. Egy könnyű akasztófa mutatja a hátralévő esélyek számát, és szórakoztató hangeffektusok jelzik a játék különböző szakaszait.
A játék három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). Az elemtartót csavarhúzóval nyithatja ki (nem része a csomagnak).
A szójátékok nemcsak bővítik a szókincset és javítják a nyelvtant, hanem lehetővé teszik a gyerekek számára a szavak helyesírásának gyakorlását is. Ezek a játékok ösztönzik a stratégiai gondolkodást és a döntéshozatalt, amelyek megtanítják a gyerekeket minták keresésére, logikus gondolkodásra és problémák megoldására. Ezáltal a kritikai gondolkodás és az elemző készség fejlesztését is támogatják
Főbb jellemzők
- Játék Akasztófa modern elektronikus formában
- Egy oktató játék tele mókával és nevetéssel
- A játék menetét fény- és hangeffektusok kísérik
- Javítja a szókincset és a nyelvtant
- Betűismeret és szavak helyesírásának gyakorlása
- Két játékszerep: Mester (beírja a szót) és Játékos (találd ki a szót) - a gyerekek mindkét szerepet eljátsszák
- A mester egy legfeljebb 8 betűből álló szót ír be - 73 betűs rész közül választhat
- A játékosnak 11 kísérlete van a helyes szó kitalálására
- Az akasztófa fénye a hátralévő esélyek számát mutatja
- A játék célja: először kitalálni 10 szót
- Lehetőség időkorlát hozzáadására: könnyű (4 perc), közepes (2 perc), nehéz (1 perc)
- A pontszám mindkét oldalon látható
- Az elemző készség, a stratégiai gondolkodás és a döntéshozatal fejlesztése szórakoztató formában
- Tápellátás: 3 db 1,5 V-os AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), az elemtartó rekesz csavarhúzóval nyitható (nem része a csomagnak)